lenaliljegren

Direktlänk till inlägg 16 december 2017

Fixar klart

Av Lena Liljegren - 16 december 2017 17:57

För ett par dagar sen ringde dom från, ja vet inte riktigt men tror det var TV 4 sporten, dom frågade om jag hade lite bilder på Timme när han var liten, hon frågade oxå hur han var som liten om brorsorna o lite sådant. Ja när jag väl kommer igång så är jag lite svår att stoppa....pratglad som jag är, får jag dessutom prata om mitt favoritämne mina barn, ja då är jag dessvärre svår att stoppa 😂Fick ju nu anstränga mig o hålla mig tillbaka något, insåg ju att hon hade ju kanske 20 st till att ringa, och om alla är lika pratglada som mig och skulle snacka om sina "små älsklingar" så skulle stackaren inte hinna något annat tills den 26'e då allt drar igång.

Sa till Anthony att jag även sagt att dom fick väldigt gärna intervjua mig på plats eftersom vi skulle va där, vilket jag naturligtvis inte sa. Stackars Anthony såg helt skräckslagen ut innan han förstod att jag skämtade. Stackars barn jobbigt för dom att ha en lite för översocial mamma, men jag är även en snäll och väldigt omtänksam mamma, hoppas det överväger min pratglada sida 😁


Man hamnar nästans en helt annan värld när man börjar gå igenom bilder på när barnen var små, dessa helt underbara små människor som kunde driva sin stackars mamma till vansinne, men som jag älskade och naturligtvis älskar över allt annat. Satt i timmar försjunken i bilder.....❤️❤️❤️❤️


Kom ihåg något min helt underbara fantastiske systerdotter sa när hon väntade sitt andra barn, lilla Albin. I bland undrar jag om jag verkligen kommer att kunna älska ett barn till så mycket som jag älskar Alma. Naturligtvis bedyrade jag att det var jag alldeles säker på att hon kunde. När sen lilla charmtrollet Albin föddes, så insåg hon att man hade tillräckligt med kärlek för ytterligare ett barn, ja säkert för hur många barn som helst. 


Har varit ute o gått/sprungit i en timme idag, eller inte riktigt men det blev över 5 km iallafall. Nöjer mig med det får kanske inse att man inte är 25 längre och får kanske hitta andra träningsalterativ inte hålla på att springa i timmar.... 🤔 

Nu måste jag tänka på vad jag ska äta 😀

Ha en underbar lördag 😘 Imorgon ska jag bege mig till Ängelholm för lite jobb, slutar på måndag 11.00 då är det FIKA ☕️ o då kanske jag till och med får träffa två av mina kära vänner Mia o Tina ✌️ Kan inte bli en bättre måndag ❤️

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljegren - 26 oktober 2019 13:09


    Oj det var länge sen jag skrev, men kände helt plötsligt att jag ville börja igen. Kanske för att jag träffade mina kära ”Ängelholmsvänner”  de två Miorna, Lotta och sist men inte minst Tina. Nu kommer tankarna om vad som igentlig...

Av Lena Liljegren - 25 februari 2019 20:43


 Dag 16 på min detox 👍 Måste väl erkänna att jag började kolla lite recept nu, tänker på allt jag ska äta när dessa veckor är över, skulle ju gärna klara 28 dagar, som det står i Medial Läkning. På bilden ser ni efterrätten som jag kör varj...

Av Lena Liljegren - 23 februari 2019 05:56

    Idag är det dag 14 på min detox, kör lite dag från dag har fortfarande inte bestämt hur länge men försöker nog en vecka till. Som jag sagt så länge jag mår bra är det ju bara till att köra....   Lite märkligt är det med alla som blir bekymr...

Av Lena Liljegren - 19 februari 2019 16:15


  Lunchen, dag 10 i min detox, behöver aldrig vara hungrig o det är så skönt. Ska nog köra en vecka till eller som jag sagt innan så länge som jag mår bra. Igår var jag till och med o fikade med mina vänner innan jag åkte till Kristianstad. Tog en st...

Av Lena Liljegren - 17 februari 2019 07:00


  Tidig söndags morgon, och går in på min nionde dag på min detox, mår riktigt bra. Hade fruktadvärd huvudvärk och värk i kroppen de första dagarna men nu är det helt borta. Men då kände jag att jag INTE skulle fortsätta mer än tre dagar, men vaknar ...

Ovido - Quiz & Flashcards