lenaliljegren

Alla inlägg den 27 december 2017

Av Lena Liljegren - 27 december 2017 14:30

  Frukost på El Almacen på West Queen Street, ett underbart café som absolut är värt ett besök. Gott kaffe och underbar mackor o goda piroger. Dessutom fina tavlor på väggarna som även dom är till salu. 

                                        

  Underbar Bellowoods Park, bara ett par minuter från Timme's lägenhet oxå längs Queen

                                      Street  ❤️

   Det är där Timothy's lägenhet är, älska området med dess brokiga folkskara som finns här. Flummare, konstnärer, studenter och andra människor blandade på ett härligt sätt. Gillar alla dessa caféer, galerier och mysiga resturanger som finns längs hela gatan in till centrum.

Idag var vi först och käkade  frukost på ett av de mysiga caféer som ligger här. Dom har mycket vegetariskt och organic på alla caféer o resturanger, något jag verkligen gillar och uppskattar.
Sen gick vi en promenad i den fina park som oxå ligger här bredvid.
Nu har vi ju bott här ett antal veckor och man upptäcker fler o fler saker.....dessvärre kommer Timme säkert inte att bo här nästa säsong, han vill bo närmare centrum då, de flesta i laget bor visst där.

Men jag tycker för min del att det är bra att bo lite utanför, det tar ju inte mer än ca 20 minuter att promenera in till city, o allt finns ju här, det klart de stora galerierna finns ju inne i city, men någon shoppingmänniska är jag ju inte precis, men nu är det ju Timorhy som ska bo här o inte jag 😜 o han är ju inte direkt den som strosar omkring och fikar på alla de mysiga ställen som finns här han prioriterar lite andra saker i livet just nu.  

Om ca en timme kommer Ola o Viktor och då ska vi möta upp dom på deras hotell, Gladstone hotell, ligger bara 100 meter härifrån.

Av Lena Liljegren - 27 december 2017 06:30

  Jag o Anthony på matchen igår 🇸🇪🇸🇪🇸🇪 

Nu äntligen sköt mina aktier i höjden 👍 så dags att lägga in en säljorder på dom, försökt sälja dom i förra veckan men fick bra väldigt lite sålda, då var jag så arg men nu är jag SÅ lycklig över att min säljorder bara delvis gick igenom. Nu vill har jag satt sälj på 2.71 och jag har dom på 2,35, oj va skönt, blir en bra vinst 😀

Trodde att jag skulle sova länge idag, eftersom vi inte kom hem förrän efter midnatt. Men ack nej, vaknade innan 06.00
Och stört omöjligt att somna om.


idag kommer Viktor och Ola, ska bli skoj, jag och Anthony är lite trötta på varandra nu 😂😂
Sen blir det en natt till här o sen hyr vi bil (inte buss denna gång 👎) o åker till Buffalo imorgon, bor där tills den 5 januari, då JVM är slut, sen tillbaka till Toronto i två nätter sen "back too Sweden"


Sen får vi se när jag kommer hit nästa gång, då är det lite varmare förhoppningsvis, -23 grader är lite väl kallt.


Nu jag masa mig upp från sängen i sätta på en kopp tea ❤️

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards