lenaliljegren

Alla inlägg den 17 december 2017

Av Lena Liljegren - 17 december 2017 20:05

Ja då var snart även söndagen över.  

Är i Ängelholm och jobbar, tittar just nu på Bingolotto, verkligen inte mitt favoritprogram tycker det är riktigt tråkigt.
Innan kollade vi på simningen, det var verkligen bra. Vilken helt otroligt tjej, Sarah Sjöström !!!! blev riktigt imponerad, och när dom vann stafetten oxå helt otroligt, nej heter inte stafett 😂 finns ju ingen stafettpinne heter lagkappen eller 🤔har aldrig hört det förr. Sen gav hon dessutom gav hon bort sin guldmedalj till en överlycklig tjej, som blev helt stum av lycka. 🥇🥇🥇 tre guldmedaljer för Sarah !!! 

Ja en annan är helt uppslukad av hockey, så man glömmer lite bort alla fantastiska idrottsmän/kvinnor vi har i Sverige, och återigen Sarah Sjöström hon är ju verkligen en riktig stjärna 🌟

Längtar till imorgon då jag ska luncha med Mia och eventuellt Tina. Ska sen till tandis igen, sista gången på ett tag hoppas jag. Men är riktigt nöjd med min nya tand. På onsdag ska jag återigen till Ängelholm, ska julstäda till mina damer då, sen ska jag jobba igen på fredag....sen är det Toronto och två veckors semester 👍och JVM 🇸🇪


Igår skickade min rara omtänksamma systerdotter ett sms 💕


Hej älskade familj och släkt,

Hoppas ni alla har en härlig lördagkväll! Jag vill bara skicka en liten påminnelse att om ni inte har gett en slant till musikhjälpen i år så snälla gör det. Årets tema är "Barn är inte till salu". Eftersom fyra barn i minuten säljs i sexhandeln världen över. Eftersom sexhandeln med barn är en växande kriminell miljardindustri. Eftersom barn som dras in i sexhandeln får men för livet. Det är spädbarn från TVÅ månaders ålder som VI kan rädda från att bli sexuellt utnyttjade!

Swisha 90 1950 6. Märk din inbetalning med referens: MH2017.

Ring:
Ring 099 - 90 100 för att ge 100 kr
Ring 099 - 90 300 för att ge 300 kr
Ring 099 - 90 500 för att ge 500 kr

Massa kramar ❤️

/Lize


Det gjorde faktiskt så att jag ringde in en slant, tänker på de barn som istället för att förväntasfull sitta o vänta på tomten sitter inspärrade bakom galler och blir såld till någon sjuk jävel 😡 Fruktansvärt vilken orättvisa det finns i världen och vad många barn istället för att tas om hand av vuxna utnyttjas av vuxna människor. Faktiskt så man knappt orkar att tänka på det....men vi måste vi kan inte bara låtsas som allt är som det ska ❤️❤️❤️

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards