lenaliljegren

Alla inlägg den 20 december 2017

Av Lena Liljegren - 20 december 2017 22:57

Mår inte hundra, huvudet bultar o känner mig lite låg. Men blir kanske bättre efter en natts sömn. Skrev och avbokade mitt arbete på fredag, känner helt enkelt att jag inte orkar, känner mig inte frisk. Bara att hoppas att jag vaknar o känner mig lite bättre imorgon.




Nej blir inte mer bloggande idag.....
Måste sova !!!!

Av Lena Liljegren - 20 december 2017 12:47

  Vet faktiskt inte vad fiket heter, men ligger vid Maxi i Ängelholm. Mycket trevligt och gillar verkligen deras inredning. Det är lite av dessa fik som jag saknar i Toronto.
Tror detta "fikande" är väldigt svenskt. Typ det här mysiga med sköna fåtöljer o lite hemkänsla, är nog väldigt ovanligt i både Kanada o USA. Kanske något man skulle starta "overthere" men nej, ska jag flytta tror jag att det ska vara till ett land med lite trevligare klimat. Håller fast vid mitt Bed and Breakfast i kanske Portugal....

Vad som även står på min önskelista är att åka på en yoga / hälso resa. Där man utövar yoga o äter nyttigt, gärna även det i något varmt land. Har kollat lite, men ska man åka ska det verkligen vara något bra. Betalar hellre något mer bara jag vet att det är bra.

För nu känns det som min hockey epok är slut, inte riktigt naturligtvis men kommer inte alls var som innan. Mitt mission inom hockeyn är slut....och lyckades ganska bra tycker jag 😂

Nu måste jag köra o städa hos nästa dam ❤️

  

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards