lenaliljegren

Alla inlägg den 14 december 2017

Av Lena Liljegren - 14 december 2017 21:09

Usch och fy regn och blåst, inte roligt. I morgon är det jobb i Brösarp som gäller. Ska bli skoj, en vecka sen jag var där senast.

Köpte på mig lite fler aktier idag...vet inte om det var ett så smart beslut, för tanken är att dom stiger tills på fredag o då säljer jag dom igen, och tjänar ett par tusen. Skulle dom tvärtom sjunka ännu mer ligger jag riktigt risigt till. Men vågar man inget så vinner man inget och känner att jag behöver lite pengar till Toronto o Buffalo. Skulle det gå rent åt helvete så har jag kreditkort som jag kan använda.

Måste väl erkänna att jag får en lite kick av mina ibland väldigt riskfyllda aktieaffärer, men det kan man väl få men min kära syster som jobbar på bank hade INTE gillat det.

Har tagit väldigt många risker i mitt liv, ibland har det gått bra men ett par gånger har det inte gått bra. Men som man säger man ångrar sällan vad man gjort utan det man inte har gjort, och man lär sig o växer av sina misstag man måste våga och inte låta bli bara för man är rädd för att misslyckas.

Usch va livet skulle va tråkigt om man aldrig vågade något utan ständigt var rädd för att misslyckas o vad andra ska säga.

Kollade på TV, är tydligen en dokumentär med Lill-Babs där, hon sa

Jag är inte gammal jag har bara levt väldigt länge.
Så bra sagt !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards