lenaliljegren

Alla inlägg den 30 december 2017

Av Lena Liljegren - 30 december 2017 11:15

Tycker att jag känner mig lite bättre idag, huvudvärken har släppt iallafall. Ligger nu i badet och har det ganska bra. Har bestämt mig för att  helt sluta dricka rött vin, drack det för två dagar sen, inte mer än två glas så blev absolut inte berusad, men mådde nästa illa efter det. Har känt det innan men struntat i det, men nu har jag bestömt mig för att helt sluta med rött vin, ett nyårslöfte kanske 😀 Tycker helt enkelt inte om det längre. 


Snart ska vi bege oss till hallen och kolla matchen dom spelar 14.00 idag, vi tar ju ta taxi eller Uber vart vi än ska, för det är för kallt att gå. Nej vädret är verkligen ingen hitt och staden är så tråkig. 


Har inga nyårslöfte, mer än det röda vinet då 😂 Ska va nyttig och sund och träna, inte på något gym eller så, men själv. Sanna Edin hade lagt ut en rolig sak på sin sida, Powerdans . Bara sätt på riktigt bra musik och dansa, helt underbart faktiskt. Man blir glad och samtidigt motion, rörelserna bestämmer man själv.....jag brukar göra det och det är så kul 💃


När jag kommer hem ska jag ta tag i lägenhet till Timme och mig i Ängelholm,  skulle verkligen vilja ha lägenhet. Kan inte bo i mitt lilla rum, kombinerat med massagerum/ uthyrnings rum 😂😂 Sen bor Anthony i vardagsrummet, har gått bra dessa månader, har ju sparat en del pengar oxå och det behövdes ju nu med JVM och allt. Men när jag kommer hem måste jag jobba och tjäna pengar. 

Nu kom Ola så måste upp ur badet och klä på mig ska ju åka snart. 

Heja Sweden 🇸🇪 🇸🇪🇸🇪





Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards