lenaliljegren

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2019

Vänner ❤️

Av Lena Liljegren - 26 oktober 2019 13:09

 


Oj det var länge sen jag skrev, men kände helt plötsligt att jag ville börja igen. Kanske för att jag träffade mina kära ”Ängelholmsvänner”  de två Miorna, Lotta och sist men inte minst Tina. Nu kommer tankarna om vad som igentligen är viktigt i livet. När jag fick frågan om vad jag vill, om jag får helt drömma fritt....


Tja, inte det livet jag har nu precis. Jag skulle vilja ha mitt lilla bed and breakfast i något land med lite bättre klimat än i Sverige ☀️ Jag vill kunna spendera tid med mina barn ❤️❤️❤️ och mina förhoppningsvis framtida barnbarn. Känner nu att det måste bli en förändring snart, mycket snart !!!! 


Livet går alldeles för snabbt, tänk att en av mina kära systrar redan fyllt 60 år och nästa år fyller nästa syrra 60 år !!! Fattar ingenting känns som jag fortfarande är 40 år kan inte fatta att även jag snart fyller 60 😱 blir nästan lite stressad när jag tänker på det. 


Har bestämt att ta en vecka detox igen, enligt Medial Läkning. Gjorde det en hel månad förra året och tror nog aldrig jag mått så bra. Tänkte på en grej Paolo skrev, man kan inte styra livet  men man kan styra vad man stoppar i sig. Finns ju ingen anledning att stoppa i sig en massa ”skit” bara för man mår dåligt mentalt, det slutar ju bara med att man mår ännu sämre. 


Känns bra att skriva lite igen, livet är ju ganska bra har så mycket att va tacksam för. Man måste tänka på att man är så otroligt prioriterad, det förstår jag när jag får höra de livsöden från de grabbar som bott o bor hos mig, de som flytt från krig o sina syskon o familjer och verkligen kämpar och försöker passa in i vårt land, och som är helt i förstådda att de troligen aldrig får se sina föräldrar och syskon igen. 


Idag är det lördag och nu blir det en tur till stan, stannar i Ängelholm för ska jobba imorgon 10.00


Det bästa tillfället att plantera ett träd var för tjugo år sedan det näst bästa är idag. Så sluta skjuta upp saker i livet ❤️ 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljegren - 25 februari 2019 20:43


 Dag 16 på min detox 👍 Måste väl erkänna att jag började kolla lite recept nu, tänker på allt jag ska äta när dessa veckor är över, skulle ju gärna klara 28 dagar, som det står i Medial Läkning. På bilden ser ni efterrätten som jag kör varj...

Av Lena Liljegren - 23 februari 2019 05:56

    Idag är det dag 14 på min detox, kör lite dag från dag har fortfarande inte bestämt hur länge men försöker nog en vecka till. Som jag sagt så länge jag mår bra är det ju bara till att köra....   Lite märkligt är det med alla som blir bekymr...

Av Lena Liljegren - 19 februari 2019 16:15


  Lunchen, dag 10 i min detox, behöver aldrig vara hungrig o det är så skönt. Ska nog köra en vecka till eller som jag sagt innan så länge som jag mår bra. Igår var jag till och med o fikade med mina vänner innan jag åkte till Kristianstad. Tog en st...

Av Lena Liljegren - 17 februari 2019 07:00


  Tidig söndags morgon, och går in på min nionde dag på min detox, mår riktigt bra. Hade fruktadvärd huvudvärk och värk i kroppen de första dagarna men nu är det helt borta. Men då kände jag att jag INTE skulle fortsätta mer än tre dagar, men vaknar ...

Av Lena Liljegren - 9 februari 2019 21:32


  Kommit hem från 9 underbara dagar i Toronto, härligt att träffa Timothy igen ❤️ att få umgås med iallafall två av mina söner. Nu är man hemma igen i ett regnigt och grått Sverige ☔️ Sitter i lägenheten i Ängelholm och ...

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards