lenaliljegren

Alla inlägg under december 2018

Av Lena Liljegren - 16 december 2018 12:49

  Underbar väg till jobbet idag, Ängelholm är så fint ☀️Känns kanske inte som 3 advent, men spelar roll, underbart väder. Dags att jobba.....


Av Lena Liljegren - 13 december 2018 15:16

   

Ja ha då var jag här igen 😬

Livet går verkligen upp och ner men i det stora hela så mår jag väldigt bra. Faktum är att så här bra självförtroende har jag aldrig haft. Det låter som en riktig klyscha att säga att äntligen har "funnit mig själv" men det är verkligen så. För första gången i mitt liv känner jag att jag verkligen kan vara den jag verkligen är, struntar i vad folk tycker och tänker om mig, jag har mina vänner som jag VERKLIGEN bryr mig om och som jag vet bryr sig om mig, och det är fantastisk. Tycker om att vara själv, ja njuter verkligen av det, orkar inte ha någon som ifrågasätter vad jag ska göra eller vem eller vilka jag ska träffa, ska aldrig säga aldrig men tror faktiskt att jag aldrig någonsin kommer att bli sambo, har faktiskt aldrig varit sambo....jo en kort tid när jag och barnens pappa bodde i USA. 


Fick lite äpplen av min massagekund igår, så nu håller jag på att torka äpplen, köpte en sådan där torkmaskin och den är verkligen kanon. 


Min dator som jag skriver på nu är så jäkla korkad, önskar mig verkligen en bättre dator eller en platta, min Ipad har nämligen helt lagt av nu. Men mina aktier har ju rasat och har inte hämtat sig, tvärtom har dom fortsatt att rasa. Så någon ny dator eller Ipad är inte att tänka på just nu.


I morgon ska jag till Brösarp och massera, ledig lördag och sen jobb i Ängeholm på söndag. Faktiskt sista passet innan jag och Anthony åker till Umeå och Arjeplog över julen. Ska bli riktigt roligt att få fira julen med Wille och Jenny med familj. Känns väl sådär att Timme ev sitter själv i Toronto över julen och hoppas av hela mitt hjärta att han’s fot blir bra  så han kan följa med Juniorkronorna till Vancover.




Min fantastiska tork maskin 👍

Publicerade inte detta när jag skrev för tänkte ju skriva mer ikväll, men är så sanslöst trött på kvällarna så tänker läsa lite i Malin Berhagens bok o sen sova 😴

Klockan är snart 22.30 o man sover som bäst innan 24.00.....sägs det 😍

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards