lenaliljegren

Alla inlägg den 29 december 2017

Av Lena Liljegren - 29 december 2017 21:45

Usch, mår riktigt kasst idag. Ont i huvudet och feber o så denna jäkla hosta. Det typiska var ju oxå att Timme hörde av sig och tyckte att vi kunde käka tillsammans ikväll. Trodde inte att jag skulle kunna följa med, men ryckte upp mig och följde med. Men bra mådde jag inte, och nu ligger jag åter i sängen och hoppas verkligen att jag är bättre när jag vaknar imorgon. Då spelar ju Sverige oxå, mot  Schweiz. Men mår jag så här så pallar jag nog inte. Men får hoppas att jag mår bättre efter en natts sömn, Ola har köpt några tabletter oxå som jag tagit. 


Ja man börjar ju få smått panik över denna fruktansvärda kyla, helt otroligt man kan ju  liksom inte vara ute. Längtar så efter lite värme. 


Pallar inte skriva mer, mår verkligen inte bra......😢



Av Lena Liljegren - 29 december 2017 06:30

Känner mig lite halvkass idag, ont i halsen o huvudvärk. Usch va trist.
Ska lägga mig i badet en stund o se om det blir bättre.

Ja det blev vinst igår över Tjeckien, en bra match tycker jag. Var sen o käkade o det visade sig att där vi åt låg precis bredvid juniorkronornas hotell, så vi tog en sväng in o hälsade på Timme. Han såg nöjd och glad ut, lite frustrerad av att inte få in puckens mål....men det är säkert fler än han som är det i laget. Men det var så roligt att träffa honom igen.

Buffalo är verkligen ingen speciellt rolig stad, man kan inte riktigt förstå att man väljer att lägga ett JVM här, vet inte riktigt hur vi ska tillbringa vår lediga tid, dessutom är här otroligt kallt. Men idag är det ingen match, så vi kanske tar en tur till Nigara fallet. Kanske inte det bästa vädret att åka dit på, men vad ska man göra.

Nej en varm kopp ört tea nu o sen lägga mig i badet, så får vi hoppas att jag mår något bättre sen.

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards