lenaliljegren

Alla inlägg den 23 december 2017

Av Lena Liljegren - 23 december 2017 21:58

Haft en bra lilljulafton tycker jag, fast det är ett jäkla väder, blåser som bara den.

Först var jag och Anthony o käkade frukost på Expressohouse, efter det stack vi hem till mormor med en TV, hon bor ju på ett hem men ville ev fira jul hemma i huset, vårt barndomshem där vi firat några helt fantastiska jular ❤️

Men fick inte den jäklen att fungera.
Sen hämtade vi mamma och körde till syster Marita och deras underbara juliga hus och hennes fina döttrar och helt underbara barnbarn, två bedårande tvillingflickor som fyllde 1 år i somras. Där fikade vi sen åkte vi till nästa syster, där sa vi mest hej och jag lämnade lite knäckebröd som jag bakat och hälsade på hennes dotter med familj, även där två underbara barn, lilla Alma o lillebror Albin.

Ja både jag och Anthony saknade lite detta, familjerna med barn och paketet men mest allt juliga runt om kring, vi är ju en ganska liten och splittrad familj för tillfället. Både jag och Anthony var överens om att det varit trevligt att fira med hela vår "lilla" familj någon gång....det var verkligen länge sen.

Men den dagen kommer nog någongång. Även om inte Timme spelat JVM så hade han inte fått åka till Sverige utan fått vara kvar i Toronto.
Vi får hoppas att vi får lite tid med honom, dom brukar alltid få någon dag eller kväll ledigt för att va med familjen.

Imorgon kl 08.45 blir vi hämtade o körda till flygplatsen, ser fram emot denna lite annorlunda jul och nyår, det är väl en dröm för många killar att få spela JVM och är så stolt och glad för Timothy's skull och ska bli så kul att få se honom.

Secret är en bra bok eller Kraften som den heter på svenska, ibland plockar jag fram den o kollar lite....

När du ger positivitet får du positivitet tillbaka, om du ger negativitet får du negativitet tillbaka, tagit ur boken secret.


Tänk på det, för det stämmer faktiskt så var positiv och glad så kan jag lova att livet bemöter dig på samma sätt.

God Natt 🌟😇


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards