lenaliljegren

Alla inlägg den 22 december 2017

Av Lena Liljegren - 22 december 2017 22:52

Har ätit en massa "skit" idag, pasta till kvällsmat o sen stack vi o köpte naturgodis, ja det låter ju nyttigt men vet att det inte är det. Älskar ju när det är doppat i choklad....
Dessutom drack vi glögg, jag som inte ens gillar glögg.
Så nu mår jag faktiskt riktigt illa av att fet mat, godis o glögg. 
Vet ju att jag inte mår bra när jag äter så här, och ändå gör man det, visst är man lite knäpp.
Men imorgon är det lilljulafton, ska då hälsa på mamma, sen är det snart dags att sätta sig på planet till Toronto.
Skönt att komma från allt och sen ta tag i allt när man kommer hem, med nya friska tag.

Nu ska jag försöka sova lite innan matchen i natt 🇸🇪🇸🇪🇸🇪Sweden against USA 👍🌟🌟

Av Lena Liljegren - 22 december 2017 10:39

Nu är det snart dags....
Är lite fel i dagarna. Det är ju i natt som Sverige möter USA i en träningsmatch inte natten som varit.

Idag började jag dagen med en kopp kaffe o en rostad macka med honung o ost. Inte like mig som alltid äter gröt på morgonen o brukar inte dricka kaffe innan 12.00 Men idag var jag så sugen på en macka o då tog jag det. Det är ju inte de små sakerna som händer lite då o då som gör det, utan det man gör varje dag 👍

Solen skiner idag o tycker att min jäkla envisa huvudvärk och slöheten i kroppen börjar avta.

Idag är det dags att fixa det sista innan resan, ska bli underbart. När jag såg alla stressade människor, gnällande barn och irriterade föräldrar så undrar man lite varför man utsätter sig för det. Men man är så rädd att barnen inte ska få en fantastisk jul så man nästa knäcker sig själv...även jag har varit där, skuldsatt o massor av onödiga julklappar till mina "stackars" barn.
Kändes så skönt att bara gå där utan några måsten.....

Läste någonstans att man ska skriva en att göra lista o sen stryka hälften, låter bra tycker jag 💕💕


Mina aktier går inte riktigt som jag planerat, dom jag sålde, Pandora har skjutit i höjden och de jag köpte, Nextim står och stampar på nästan samma. Men måste sälja lite idag, annars blir det riktigt krisigt 🤔 Men så är det med aktier, och det är väl därför som jag älskar det....


Nu är det dags att ta tag i denna dagen, min kära storasyster fyller år idag ❤️❤️ Så får inte glömma att gratta henne. 


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards