lenaliljegren

Alla inlägg den 13 december 2017

Av Lena Liljegren - 13 december 2017 23:20

Usch vilket väder det är, grått regnigt och trist. Har varit hos min mamma idag oxå, hade handlat lite kläder till henne, och bytte radion jag köpt hon ville ju ha med klocka. Tog med mig storasyster Marita dit oxå, är så glad för mina snälla systrar, alla tre speciella på sitt sätt men fantastiska människor. Nej känner mig tom i huvudet idag så skriver nog inget mer. Läste någon innan på Instagram något som stämmer bra....

"Tro inte att du är något" tvärtom....klart man ska tro att man är något, tror man inte det så kommer man ju aldrig att lyckas med något.
Att tro på sig själv är ju superviktigt, är man duktig på någon idrott eller något annat så får man ju ofta höra det, viktigt för oss föräldrar att låta barnen förstå att allt är möjligt, inga drömmar är löjliga eller för stora.

Läggdags här nu

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards