lenaliljegren

Alla inlägg den 11 december 2017

Av Lena Liljegren - 11 december 2017 21:49

Idag har jag fikat med rara snälla Mia, hon är verkligen en genomsnäll o ärlig människa, pratar aldrig illa om någon. Ja jag gillar verkligen henne ❤️

Sen var jag hos tandläkare Fredrik, det är verkligen lite långt att ha sin tandläkaren i Ängelholm. Tur att jag kan kombinera det med lite fika med Mia.

Har bestämt mig för att bleka mina tänder lite, dom är så fruktansvärt missfärgade. Så provade ut bettskenan, lite olikt mig....men varför inte för en gång skull satsa lite på mig själv, och nu hade dom ju ändå gjort avgjutningen då blev det inte så dyrt ? så både en ny tand o tandblekning, vad är det igentligen som händer.

När jag körde hem spelade jag hög musik och blev helt plötsligt så sugen på att dansa. Varför finns det så få ställe där vi över 50 kan rocka loss lite....Vill inte bara sitta o dricka öl o prata jag vill DANSA !!!!💃🕺

Här i Kristianstad finns iallafall inget ställe, finns nog i de större städerna.

I morgon ska jag träffa bästa Christin på Expressohouse för ännu en fika, härligt för att fika med mina vänner är SÅ trevligt, och det händer mycket i hennes liv just nu, så det ska bli så spännande i bli lite uppdaterad.

Christin är oxå en väldigt snäll o omtänksam vän, kommer så väl ihåg en episod då jag verkligen var supersjuk med hög feber. Som i en dimma ser jag helt plötsligt någon som smyger in diskar upp all min disk i städar o fejar i köket. Det var Christin som "röjde", vi bodde nämligen grannar då, en underbar tid som jag kan tänka tillbaks på med ett stort leende. Det var då vi blev vänner....vi har varit ovänner men alltid blivit vänner igen, för båda vet att vår vänskap är så viktig och inget man kastar bort för ett korkat gräl.
Vi är lite explosiva båda två, och kan ibland säga o göra lite dumma saker, men huvudsaken är att man kan säga förlåt.

Ja mina riktiga vänner är inte så många o dom är väldigt olika, men alla är så viktiga för mig o jag behöver dom verkligen i mitt liv ??

Nu måste jag röja lite i mitt lilla rum, här ser verkligen ut som kriget.
Berättade jag att jag hittat min gran o allt julpyntet, ja det gjorde jag nog igår 🤔

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards