lenaliljegren

Alla inlägg den 31 december 2017

Av Lena Liljegren - 31 december 2017 12:30

Blev vinst igår 2 - 7 👍🇸🇪 Ikväll kl 20.00 är det match igen, och då är det Ryssland som står för motståndet. Vi stack lite tidigare igår för tänkte käka något innan matchen, precis när ubern hade släppt av oss då kom jag på att jag glömt biljetterna på rummet 👎😢 


Jag och Ola skulle åka tillbaks o hämta dom, men kunde inte hitta någon taxi, tillslut körde en polisbil hem oss till hotellet o han väntade medan jag hämtade biljetterna och körde oss tillbaks igen, vilken snäll polis det var, något positivt med Buffalo iallafall, men det är nog det enda.


Men då gick vi igen i denna stränga kyla så nu är jag så kass igen, hatar det vill bara bli frisk igen. Nu gick Ola iväg för att köpa något för halsen till mig, har hostat så mycket så halsen är helt förstörd. Idag ska jag INTE gå omkring i kylan, är säkert därför jag inte blir frisk. 


Nej hoppas det nya året börjar bättre än det gamla....


Fast hockeyn går ju bra, Timothy är säkert inte så nöjd med sin prestation vill ju göra lite poäng, men det lossnar säkert tillslut. Får hoppas han hör en bra match idag o kanske får göra något mål eller assist. 


Sitter nere i foaljen på hotellet nu, tänkte att vi skulle få rummet städat, igår när dom kom så låg jag i badet så då struntade vi i det. Vill bara upp och lägga mig igen, och den här jäkla hostan tar kol på mig. 



Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards