lenaliljegren

Alla inlägg den 16 december 2017

Av Lena Liljegren - 16 december 2017 17:57

För ett par dagar sen ringde dom från, ja vet inte riktigt men tror det var TV 4 sporten, dom frågade om jag hade lite bilder på Timme när han var liten, hon frågade oxå hur han var som liten om brorsorna o lite sådant. Ja när jag väl kommer igång så är jag lite svår att stoppa....pratglad som jag är, får jag dessutom prata om mitt favoritämne mina barn, ja då är jag dessvärre svår att stoppa 😂Fick ju nu anstränga mig o hålla mig tillbaka något, insåg ju att hon hade ju kanske 20 st till att ringa, och om alla är lika pratglada som mig och skulle snacka om sina "små älsklingar" så skulle stackaren inte hinna något annat tills den 26'e då allt drar igång.

Sa till Anthony att jag även sagt att dom fick väldigt gärna intervjua mig på plats eftersom vi skulle va där, vilket jag naturligtvis inte sa. Stackars Anthony såg helt skräckslagen ut innan han förstod att jag skämtade. Stackars barn jobbigt för dom att ha en lite för översocial mamma, men jag är även en snäll och väldigt omtänksam mamma, hoppas det överväger min pratglada sida 😁


Man hamnar nästans en helt annan värld när man börjar gå igenom bilder på när barnen var små, dessa helt underbara små människor som kunde driva sin stackars mamma till vansinne, men som jag älskade och naturligtvis älskar över allt annat. Satt i timmar försjunken i bilder.....❤️❤️❤️❤️


Kom ihåg något min helt underbara fantastiske systerdotter sa när hon väntade sitt andra barn, lilla Albin. I bland undrar jag om jag verkligen kommer att kunna älska ett barn till så mycket som jag älskar Alma. Naturligtvis bedyrade jag att det var jag alldeles säker på att hon kunde. När sen lilla charmtrollet Albin föddes, så insåg hon att man hade tillräckligt med kärlek för ytterligare ett barn, ja säkert för hur många barn som helst. 


Har varit ute o gått/sprungit i en timme idag, eller inte riktigt men det blev över 5 km iallafall. Nöjer mig med det får kanske inse att man inte är 25 längre och får kanske hitta andra träningsalterativ inte hålla på att springa i timmar.... 🤔 

Nu måste jag tänka på vad jag ska äta 😀

Ha en underbar lördag 😘 Imorgon ska jag bege mig till Ängelholm för lite jobb, slutar på måndag 11.00 då är det FIKA ☕️ o då kanske jag till och med får träffa två av mina kära vänner Mia o Tina ✌️ Kan inte bli en bättre måndag ❤️

Av Lena Liljegren - 16 december 2017 10:18

Ont i huvudet, så jobbigt. Det är inte så ofta men ibland slår det på. Tänker på dom som lider av migrän och förstår vilket helvete dom måste ha.

Igår var det jobb i Brösarp och en del massager, helt okej att massera bara det inte är hela dagen. Då börjar jag tycka det är tråkigt blir då okoncentrerad och då gör jag säkert inte ett bra jobb heller.

När jag kom hem vilade jag lite för 01.05 var det dags för hockey. Kollade  på första o andra perioden sen orkade jag inte mer. Men det blev vinst för Marlies  med 3 - 2 , i en intervju med Timothy efteråt, fick jag veta att han ska släppas av vid Nigara på vägen hem från Buffalo för att förenas med JVM laget 🇸🇪 Bra med intervjuerna så man för veta vad som händer 😂 Han är inte så bra på att informera sin mamma, tror inte han tycker det är så viktigt. Kanske med all rätt igentligen, så jäkla viktigt är det inte. Det viktiga är att vi är där på plats och att han mår bra, mår han inte bra vet jag att han hör av sig, så det är faktiskt bra med tystnad 👍

En vän berättade att hon följde Paolo på Instagram, så jag har oxå gjort det ett tag. Han skrev något riktigt bra igår

Vi slutar inte träna för vi blir gamla

Vi blir gamla för vi slutar träna 👍

 

Bra Paolo det stämmer verkligen bra 🙂 Så är det bara att ut o gå en runda och lite yoga 🤔

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards