lenaliljegren

Alla inlägg den 29 september 2017

Av Lena Liljegren - 29 september 2017 23:28

Är så trött, suttit i en bil i över tre timmar, inte så roligt. Hade ju kunnat sova i Kristianstad men skönt att vara i Ängeholm eftersom jag ska jobba här imorgon. Ska ju gå o kolla hockey, eftersom min kund som jag jobbar hos går på alla hemmamatcher så är det ju bara att följa med 😊 känns lite konstigt att kolla på Rögle när inte Timme är med, hade naturligtvis varit betydligt roligare om han spelat. Men får troligen besked på söndag var han ska vara för sen börjar ju NHL o då måste dom ju ha bestämt sig för vart dom kommer att skickar honom. Men tycker det är skoj med hockey ändå, och imorgon är det ju derby match, Rögle - Malmö blir en svår match för Rögle men inget är omöjligt. 


Nu ska jag faktiskt sova, orkar knappt hålla ögonen öppna. Ska bli riktigt skönt att få sova tills man vaknar imorgon. Hatar verkligen att vakna till alarm. 


Har kollat lite på hotell i New York, skulle så gärna vilja fira julafton där och sen åka vidare till Buffalo o JVM , då blir det ju lite jul även för mig o Anthony, o är nog en upplevelse att tillbringa julen i New York. Wille ska ju fira med Jenny's familj, fast han har faktiskt sagt att vi var välkomna till dom i Umeå ❤️ o Timme är ju antagligen iväg med Juniorkronorna i Buffalo. Ja vi får se hur det blir, men julafton i New York låter riktigt häftigt 👍

God natt 💝



Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards