lenaliljegren

Alla inlägg den 18 september 2017

Av Lena Liljegren - 18 september 2017 22:42

Idag har jag turat med min kund o en assistent, mycket trevligt o gott 😊 Så kul att ha lite olika sorters jobb, då tröttnar man inte o det blir inte långtråkigt. Jag har mina företag där jag masserar o städar sen har jag två olika kunder som jag hoppar in hos när deras ledsagare är sjuka (vilket är oroväckande ofta) oftast vill jag bara vara uppbokad ett par veckor i förväg, o känns jobbigt att boka jobb i november o december nu, har nog bokat något pass men gillar det inte. 

I går ringde Timme o pratade lite, han är inte jätte pratsam 😉 men det var verkligen kul att höra från honom. I natt 01.30 ska han spela mot Ottawa, han ska då spela med de "stora grabbarna" NHL killarna,  helt otroligt, så det blir till att försöka sova ett par timmar o sen ställa klockan på 01.30, kan ju bara inte missa det. 


Imorgon har jag lovat damen som jag städar hos att köra henne till ögonkliniken, men inte förrän 12.30 så kan ju sova hela förmiddagen.  

Så nu är det slut skrivit.....👍✊✌ snart dags för match  😌


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards