lenaliljegren

Alla inlägg den 12 september 2017

Av Lena Liljegren - 12 september 2017 14:48

Ledig, så skönt !! 

Har städar o tvättat o strukit två saker på min lista 👍

Ligger nu i badet o har det riktigt skönt 😇 ska fika med Lotta om en timme, sen är jag faktiskt bjuden på middag. Känns som en väldigt bra tisdag.

I morgon ska jag städa hos mina förtjusande damer, sen ledig på torsdag igen. Mår bra just nu, riktigt bra faktiskt. Men som jag alltid sagt man kan styra sina tankar, tänk positivt så blir dagen positiv men tänker du negativt får du garanterat en skit dag. 

Hemma igen efter fika o mat, varit på bibblan o lånat två böcker, Etthundra mil av Jojo Moyes och Det sista regnet av Janesh Vaidya, så nu vill jag helst krypa ner i sängen o börja läsa. 

Tänker o funderar mycket🤔 om hur det närmaste året kommer att se ut. Kommer Timme att stanna i Toronto ska jag stanna i Ängelholm ska jag behålla huset o fortsätta hyra ut och då måste jag börja en ganska omfattande renovering o har jag pengar till det, har iallafall ringt en hantverkaren idag som lovat att komma o kolla, trots att han hade fullt upp. Men ev till våren skulle dom kunna och det passar mig bra för då MÅSTE det finnas pengar på mitt "huskonto" och ganska mycket pengar, minst 50000 kr, fixar jag det ?????? 


Den 21 oktober ska jag o Anthony iallafall till Umeå o hälsa på Wille och hans sambo Jenny, det ska bli riktigt trevligt. Stannar i tre dagar, gillar verkligen Umeå. Sen blir det antagligen Buffalo under jul o nyår för att kolla på JVM, gäller nog verkligen att mina aktier går upp 😳





Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards