lenaliljegren

Alla inlägg den 7 september 2017

Av Lena Liljegren - 7 september 2017 17:45

Då sprang man i dag, var nog inte det smartaste jag gjort men ibland är det svårt att vara förståndig. Tycker nu att värken kommit tillbaks igen, förse hur det känns imorgon.

Imorgon ska jag till Brösarp o jobba, ska dit både fredag o lördag.  


Tänkte faktiskt ta en sväng till mamma nu på kvällen, jag o syrran tänkte vi skulle klippa gräset hemma hos mamma men det har ösregnat nu ett par dagar så det är nog ingen bra idé. För närvarande har vi ju kvar vårt föräldrahem, o där är ju stor trädgård som behöver skötas. Men det är svårt hur man ska göra, sälja det känns ju sådär 🤔sen har vi ju en stuga vid sjön oxå en liten bit från huset och det vill ju ingen av oss bli av med. Tja vi får se hur allt blir, det gäller ju iallafall att vi inte blir ovänner, vet familjer där syskonen inte pratar med varandra pga egendom o saker som ska delas o man inte kommer överens. Nej ovänn med mina systrar vill jag inte bli ❤️


Har nu varit o hälsat på min mamma, hon var deppad som vanligt. Fy sjutton o bli deprimerad, tänk o inte känna någon glädje alls. Trots att man har barn, barnbarn och barnbarnsbarn o en särbo som hälsar på med jämna mellanrum. Men allt är bara jobbigt. Ibland blir jag riktigt irriterad på henne, men jag antar att hon inte kan hjälpad det. Men helt ärligt så var hon ingen muntergök innan heller 😕 Men det känns bra när jag varit där, känner sig nöjd. 


Nu är klockan 22.30 o tror faktiskt jag ska släcka o försöka sova är trött o vill gärna vakna tidigt imorgon så jag hinner fixa lite i huset. Tydligen vill min Italienska gäst jag hade för ett par veckor sen komma igen o sova här i ett par nätter, så då måste jag fixa rummet igen. Tror han skulle komma redan på söndag, o det passar ju bra för på söndag åker jag till Ängelholm igen.

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards