lenaliljegren

Alla inlägg den 27 september 2017

Av Lena Liljegren - 27 september 2017 19:31

Hur f..n kan livet bara kännas så här, allt bara för jag slog upp hälen som vägrar läka så det innebär att jag inte springer o springer jag inte rasar allt. Idag har jag ätit godis beställt thai mat som jag tryckt i mig, o mår verkligen dåligt. Lägenheten ser ut som kriget o sitter bara i soffan o gör ingenting. Hur jäkla korkad är jag, sprang igår o i förrgår men nu har jag bestämt mig för att inte springa förrän såret blivit lite bättre, såg nämligen inte alls bra ut igår. Men det måste ju finnas något mellanting, antingen springer jag varje dag o är supernyttig, aldrig godis eller pasta eller onyttig mat, eller springer jag inte o äter då godis och äter onyttigt, och självförtroendet sjunker..... SKÄRPNING NU !!!!!


Igår kom Alex (barnens pappa) gick väl hyfsat bra, men han är som sagt var väldigt speciell....men jag åkte till Ängelholm tidigt i morse för skulle städa hos mina damer. Han åker imorgon bitti igen, att träffas två gånger om året känns ganska lagom 😬


I morgon ska jag jobba 14.00 till 9.00 fredag morgon sen ska jag åka direkt till Brösarp o jobba och sen tillbaka igen, blir jobbigt ( över 3 timmars körning) för på lördag ska jag jobba igen här i Ängelholm, ska då gå o kolla matchen Rögle - Malmö för min kund gillar hockey, får väl hoppas på vinst fast det känns inte som dom kommer att vinna, har ju förlorat de tre matcherna dom har spelat, sist med 2 - 7 , inte bra.

Denna vecka får vi säkert veta hur Toronto tänker med Timothy, skickar dom hem honom eller behåller dom honom i Toronto, får väl erkänna att jag hoppas att han kommer hem ❤️


Tappade min telefon i klinkergolvet idag, blev så jäkla förbannad. Men stack direkt till Allservice här i Ängelholm och dom fixade det på 40 min !!!!! Visserligen kostade det mig 900 kr men det fick det va värt. 


Nu tänker jag bara på om jag ska ta cykeln till ICA o köpa grekisk yoghurt, hallonglass och seasalt choklad, älskar den kombinationen, min kompis Jeanette bjöd på det en gång och sedan dess är det min favorit efterrätt. 

Sen är det slut med detta frossande........ 

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards