lenaliljegren

Alla inlägg den 15 september 2017

Av Lena Liljegren - 15 september 2017 22:24

Oj va trött jag är, bara hem o sova sen dags att jobba igen. 9 timmars jobb idag o blir alldeles säkert lika länge imorgon 😬 Är riktigt trött, ska bara borsta tänderna sen lägga mig. Ska börja 10.00 imorgon o blir en tuff dag imorgon oxå. Men hade man inte jobbat så hade man inte uppskattat sin lediga tid. Trots allt har jag haft en ganska trevlig dag, inte bara massagen utan en o annan ansiktsbehandling oxå, o det är skönt när det är lite variation. 

Ringde en tjej idag o ville hyra rummet imorgon, bara en natt. Hon jobbade tydligen i Kristianstad men bodde i Helsingborg o tyckte det var jobbigt att pendla, men jag orkade inte städa det innan jag jobbar imorgon så sa faktiskt nej. Ska gå in o ändra priset på rummet, just nu tar jag 250 kr natten men tror att jag ska ändra till 300 kr.  


Har lite ångest för att jag inte ringt min mamma, ju längre jag väntar desto jobbigare blir det att ringa. Men tror att jag sticker o hälsar på henne på söndag morgon. Men ibland orkar jag inte med henne o hennes ständiga "gnällande" på hur jobbigt allt är, hon är verkligen en riktig energitjuv. 

Nu ska tänderna borstas för nu trillar mina ögon ihop.

God natt.❤️

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards