lenaliljegren

Alla inlägg den 11 september 2017

Av Lena Liljegren - 11 september 2017 11:56

Varit ute o tagit min runda idag oxå, strechade ordentligt både innan o efter o gjorde som igår, sprang hälften o gick hälften, känns bra 👍 o tänker fortsätta så. Läste om en läkare som hävdade att naturen o att vi är ute o går o rör på oss, hade kunnat ersätta mycket antidepressiva mediciner, som ungdomar o även vuxna verkar knapra hela tiden 😢


Snart ska jag börja jobba o det känns helt okej, imorgon tänkte jag försöka få till en date med en vän som jag inte träffat på ett tag o faktiskt saknar lite, även om människa kan gå mig på nerverna,  vilket jag vet är ömsesidigt 😂

Ska även sätta mig i kö på de olika hyresvärdarna här i Ängelholm, skulle jag gjort för länge sen men har dessvärre inte stått på listan o blir då inte gjort. Dessutom ska två timmars städning även stå på listan för imorgon. 


I dag hade jag dokumentären mormor o kärleken i mina lurar, min första impuls var att byta men sen började jag lyssna o efter ett tag blev det faktiskt riktigt intressant att lyssna på, och återigen känns det viktigt att man måste söka efter kärleken, den finns någonstans därute gäller bara att finna den, och bara för man börjar närma sig pensionen (ett tag till 😉) så menas ju inte det att man inte är värd det eller ska strunta i det. Nu ska jag sticka o handla. 


Avslutar denna dag med några tänkvärda ord, det är början på boken Kraften av Rhonda Byrne, en bok jag haft länge men tar fram den lite då i då o läser i den.....


Livet är enkelt. Ditt liv består av två slags saker - sådant som är positivt och sådant som är negativt. Varje område i ditt liv - vare sig det är hälsa, pengar, relationer, arbete eller lycka , är antingen positivt eller negativt för dig. Du har gott om pengar eller brist på pengar. Du strålar av hälsa eller lider brist på hälsa. Dina relationer är lyckliga eller svåra. Ditt arbete är spännande och framgångsrikt eller otillfredsställande och misslyckat. Du är fylld av lycka eller så mår du dåligt stor del av tiden. Du har bra eller dåliga år, bra perioder eller dåliga perioder, bra dagar eller dåliga dagar. 


Har du mer negativt än positiva saker i ditt liv, då är det något som är fel o då vet du om det. 

O du förtjänar faktiskt ett liv som flödar över av goda saker ❤️❤️❤️


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards