lenaliljegren

Alla inlägg den 13 september 2017

Av Lena Liljegren - 13 september 2017 21:13

Haft en trevlig kväll med Anthony, ätit riktigt gott på Yazou, en fantastisk buffé med allt man kan tänka sig av asiatisk mat. Nu är jag trött o ska gå o lägga mig, ska fika med mina kära vänner Pia o Mia, vi försöker alltid få till en fika en gång i veckan, går inte alltid men oftast fixar vi det. Men blir nog värre nu när hockeyn drar igång, fast jag har ju min hockey kille i Toronto för tillfället så blir dåligt med hockey för min del, lär ju bli på TV isåfall. 


Anthony stannar tills imorgon innan han åket tillbaka till Kristianstad igen 💕💕

Har ju regnat o blåst ute idag, känns som hösten verkligen har anlänt, fick tom gå inom Åhléns o köpa paraplyer.


Vaknade ganska tidigt idag, så tog min spring/gå runda redan 07.30 och valde då att lyssna på radion. Där hade dom en intressant gäst, Annelie Ståhl, hon driver något som heter Beroendepodden. Hon berättade lite om sitt liv som nykter alkoholist och att löpningen hjälpt henne o den adrenalin kick man faktiskt får av att springa.....intresant tjej och ska absolut lyssna på hennes pod, hon gick från att vara super destruktiv med ett enormt självhat till att älska sig själv o livet 👍❤️

Som sagt var mycket intressant tjej som säkerligen är värd att lyssna på, nu är ju sommarpratarn över och tyckte vissa av dom var riktigt tråkiga faktiskt. 

Nu är det dags att koja 😘


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards