lenaliljegren

Alla inlägg den 14 september 2017

Av Lena Liljegren - 14 september 2017 22:43

Varit en härlig dag idag, iallafall tidvis. Tog cykeln och istället för att ta min vanliga runda så begav jag mig ut i skogen, tar mig bara ca 5 minuter sen är jag omringad av underbar natur. Det är en av sakerna som jag verkligen älska med Ängelholm....den underbara naturen, närheten till både havet och skogen.

Så idag lyssnade jag bara på alla ljuden som fanns i skogen, inga podar, dokumentärer eller radio. O det var så skönt, man tänker verkligen så bra när man är ute i skogen o nu var mitt eget liv i fokus inte någon annans livsöden utan mina tankar och funderingar över vad som ska hända och hur jag ska göra för att nå man drömmar 😇

Nu har jag slutat att hela tiden sträva efter att springa fortare och längre, nej jag lyssnar på kroppen hur den mår för tillfället sen kör jag därefter. Funderar faktiskt även på att skippa "runkeeper" oxå, den meddelar ju mig hela tiden tiden o hur lång jag sprungit o hur mycket kalorier jag bränt....nej hädanefter ska jag inte ha den på. 


Något jag bestämde var att jag MÅSTE rensa och slänga saker, har fruktansvärt svårt att slänga saker men det är så otroligt skön känsla när man väl har gjort det, o jag har viss förmåga att spara allt....kan ju behövas. Nej nu är det slut med det, nu ska jag verkligen slänga och rensa skåp o lådor 


Efter rundan stack jag o köpte nyponpulver för nu tänker jag "överkonsumera" det för att se om det blir bättre, nu är jag så van vid smärtan att jag knappt tänker på den, o det är ju inte bra det heller, vill verkligen bli helt smärtfri. 

Tog sen ett bad för att sen bege mig till vår fikaträff ☕️ det var lika trevligt som det alltid är när vi träffas 💕


Nu är jag återigen i Kristianstad, ska jobba de fredag o lördag, har jobbat väldigt mycket dessa veckor o månader. Men jag o Anthony ska ju hälsa på Wille o Jenny i Umeå slutet på oktober sen hade vi tänkt åka till Buffalo i slutet på december o kolla JVM dessutom hade jag naturligtvis väldigt gärna tagit en tripp till Toronto om Timme stannar där. Men då får verkligen mina aktier stiga och det rejält 🤑


Nu är det läggdags om jag ska orka med morgondagen ❤️

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards