lenaliljegren

Alla inlägg den 10 september 2017

Av Lena Liljegren - 10 september 2017 20:30

Äntligen i Ängelholm igen o känns så skönt, köpte lite naturgodis, lakrits o cashewnötter är en supergod kombination faktiskt, men måste va sötlakrits gillar inte saltlakrits, tog mig oxå ett glas vin, känns som en helt okej söndagkväll. 


Timme spelar ikväll Maple Leafs vs. Senators, så kl 22.00 ikväll börjar dom, han spelade även i fredags och det gick väl sådär..... så idag hoppas jag verkligen att han har bättre flyt, - 4 i fredags, tyckte så synd om honom. Kollade aldrig matchen för dom spelade 19.00  Kanadensisk tid så det blev mitt i natten o jag skulle jobba på lördags morgon.


Idag gick jag hälften o sprang hälften på min runda, och hädanefter tänker jag nog göra det. Pressade mig kanske för hårt o det är därför jag har ont. Har så svårt att göra saker måttligt, när jag väl börjar med något så överdriver jag ofta o vet igentligen inte varför. Så nu har jag bestämt mig för att ta det betydligt lugnare mer yoga.....måste börja på det igen, ska kolla upp det imorgon. 


Det är märkligt men blir helt tömd på energi efter att ha haft behandlingar i två dagar, en dam som oxå var massör o som jag jobbade med för många år sedan, hon berättade en dag att hon skulle sluta. Hon orkade inte längre sa hon.....hon tyckte att hon gav o gav hela dagarna utan att få något igen o nu kände hon sig helt utbränd. Fattade då inte riktigt vad hon menade men förstår faktiskt henne nu, o det ligger lite i det hon säger. En eller två dagar i veckan är okej men inte mer, jag vet även att jag kan bli en riktig "bitch" när jag inte trivs o det vill jag inte utsätta mina mycket trevliga arbetskamrater för ❤️


I morgon måste jag även ringa hantverkaren som jag blivit rekommenderad o fråga dom om dom kan hjälpa mig med det absolut mest akuta med huset. Skickade faktiskt in en video till bygglov, men dom svarade o tyckte att jag skulle skicka det till arga snickaren istället, fattar inte vad dom menar med det 🤔 Men gjorde aldrig det, för tror inte jag klarat om han börjat skälla på mig. 


Nu ska jag sätta mig o göra en lista för morgondagen, börjar jobba 14.30 men hinner en hel del innan, och vet att har jag ingen lista blir allt och inget gjort. 

Ringa mamma MÅSTE jag skriva på listan, men antagligen skjuter jag på det till tisdag eller kanske onsdag.......


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards