lenaliljegren

Alla inlägg den 25 oktober 2017

Av Lena Liljegren - 25 oktober 2017 23:43

Så nu var det bestämt jag flyttar, känns bra, varför skjuta upp det. Naturligtvis är det inte finito med Ängelholm, kommer att leta lägenhet, och förhoppningsvis hitta något tills januari eller något sådant. Men just nu känns detta som ett rätt val och framförallt blir det bättre ekonomiskt. Ska nog säga upp en hyresgäst, är inte riktigt bekväm med honom och känner att jag behöver lite mer utrymme nu när jag kommer att vara hemma mer. 


I morgon ska jag till tandläkaren, håller ju på att fixa till tanden som jag tappade för ett antal år sedan. Dom opererade dit något för ett par månader sen, sen ska dom fästa den nya tanden det. Det går sakta men säkert framåt med den nya tanden, men kommer att ta nästan ett år innan det är klart. Men det är det värt, ska bli så skönt att kunna äta nötter utan att den sätter sig på tvären i den dumma luckan. Dessutom vågar jag knappt skratta av rädsla att det ska synas. 


Lovade ju mig själv att ringa mamma ikväll, men det glömde jag, förträngde det kanske. Är ju så jobbigt eftersom jag vet hur deprimerade det är att prata med henne, så ibland känns det som jag inte orkar. En jäkligt dålig ursäkt jag vet, så imorgon ska jag ringa henne, måste faktiskt göra det. Vet att efter det jag ha ringt känns det så bra att jag gjort det, och jag kan pusta ut lite, få lite andrum innan det är dags igen, men måste faktiskt hälsa på henne.... 


Nej nu ska jag sluta annars kommer detta på morgondagen, känns härligt och spännande att flytta från lägenheten, undrar var jag kommer att bo nästagång..... hmm Toronto kanske, men Timme saknar mig nog inte tillräckligt för vilja ha mig där alltid, dessutom är han ju stor nu, fast han alltid kommer att vara min minsting, hur stor han än blir ❤️❤️


I morgon är det även fika dags med Mia och kanske Pia och det ser jag verkligen fram emot  ☕️🍰

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards