lenaliljegren

Alla inlägg den 20 oktober 2017

Av Lena Liljegren - 20 oktober 2017 14:24

Planet försenat från Malmö så råkade missa flighten till Umeå 😡 dom sa att dom bokar om oss till nästa flight, men då var det planet fullbokat, och vi fick standby biljett, så sitter nu o verkligen hoppas på att alla inte dyker upp så vi kommer med, inte roligt. Vill ju bara till Umeå nu detta är så tråkigt, men vad ska man göra, bara att gilla läget.

Sitter och läser om Martin Timell och "sexskandalerna" på TV 4, och tänker att den familjen har det ändå värre, stackars fru och barn, känns nästan lite overkligt, Martin Timell som varit så folklig hade väl aldrig i mina vildaste fantasier trott det om honom, ja där ser man vad skenet bedrar och vad som pågår bakom kulisserna.


Nu börjar det närma sig o är så nervös att vi inte ska komma med, blir överlycklig om vi kommer med. Detta är ingen bra dag, kom inte med så tråkigt. Nu får bi vänta till planet 17.20 o se om vi kommer med det planet, gör vi inte det så får vi vänta till 20.00, svårt att va positiv men bara att bita i det "sura" äpplet" och vänta och hoppas att vi kommer med nästa. Nu måste man verkligen försöka tänka positivt....


Efter en öl O'learys  känns  det lite bättre, kommer vi med nu är det helt okej. Tja livet är märkligt det går verkligen upp och ner, men har det faktiskt bra, trots missad flight....du ska jag se positivt 👍😇



Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards