lenaliljegren

Alla inlägg den 24 oktober 2017

Av Lena Liljegren - 24 oktober 2017 22:59

Ja då var man hemma igen, eller vad som nu är hemma, Kristianstad eller Ängelholm.... 

Men funderar starkt på att flytta denna månad, varför betala nästan 6000 kr när jag ändå knappt kommer att vara här nästa månad, åker ju till Toronto den 15 /11 så det blir dyra nätter, blir kanske bara ett par nätter som jag skulle behöva sova här. Nu blev det ju en hel del pengar oxå, med alla dessa resor, och bara hotellet i Toronto gick på 14000 kr, men det är det verkligen värt och kan knappt vänta längtar så.....


Men var jag ska ställa alla möbler är ju ett litet problem, blir väl att trycka in det i huset för i garaget är så mycket grejor så där får det inte plats. Tja får nog sova på det tills imorgon, och ringa upp han som har hand om lägenheterna i Rögle och höra vad han säger. Men som sagt när det väl börjar mala en tanke i huvudet så har jag så svårt att släppa den..... Nej det blir att flytta. 

Ska sova på det men känns som jag har bestämt det och Ola har lovat att hjälpa mig 👍 Lika bra varför hålla på att skjuta upp det. Men som sagt sova på det och se vad man känner i morgon. 

God natt 😊

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards