lenaliljegren

Alla inlägg den 16 oktober 2017

Av Lena Liljegren - 16 oktober 2017 22:29

Tillbaka i Ängelholm, blev fast i soffan tittande på bachleor - När leken blev till allvar 😬 verkligen inget program som jag brukar titta på. Men var trött efter bilkörningen, och det är ju väldigt lätt tittat, om man nu kan säga så. Vad jag tänkte på var vilka skyhöga klackar många av tjejerna hade, och man undrar lite hur dom vill utsätta sig för detta, vissa var så korkade att man blir helt övertygande att det är lite för programmets skull, för annars skulle man väl inte stå i TV o säga att man är absolut snyggast där och att man inte är ett dugg orolig för att man inte skulle få en ros. Nej det är inget jag kommer att följa, blir riktigt irriterad på mig själv när jag bara bli sittandes framför TV helt oförmögen att ta kontrollen och stänga av den. 


Imorgon ska det jobbas, ska följa med min kund på hockey, Rögle - Färjestad ska spela. Slutar jobba 11.00 på onsdag morgon, kl 14.00 kommer tjejen som ska kolla på lägenheten och efter det det viktigaste, FIKA med bästa vännerna Mia och Pia. Efter det ska jag åter till Kristianstad och sen bär det iväg till Umeå på fredagen.


Ska faktiskt packa bilen full med grejor oxå, kläder och porslin o sådant som är lättpackat. Jag tycker det är roligt att packa och börja flytta hem grejor, vet igentligen inte varför. Antagligen är det för det är något nytt på gång, hockey tiden i Ängelholm och Rögle är över både för mig och för Timothy. Nu ska jag fundera lite över vad jag vill göra, återigen skriva ner mina drömmar och mål. Vad jag verkligen skulle välja göra är att följa med på en yoga och hälsoresa. Ska kolla upp lite vad det kostar........skulle va skönt att åka någonstans och bara tänka på mig själv och ta hand om mig själv både kroppsligt och själsligt. Dessa dagar har jag inte gjort det precis, så imorgon ska jag gå upp tidigt och sticka ut och springa en runda. 


Oj vad klockan blev mycket, nu är det dags att koja så man orkar med morgondagen 


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards