lenaliljegren

Alla inlägg den 19 oktober 2017

Av Lena Liljegren - 19 oktober 2017 22:29

06.00 i morgon ringer klockan, 06.30 kör vi från Kristianstad. 09.00 avgår planet till Stockholm där vi byter o vidare till Umeå, vid 12.00 ska vi vara där. Ska bli så kul att umgås med mina grabbar, även om den minsta saknas. Men på lördag och på söndag får vi kolla på honom o hans Marlies på TV, så lite är han oxå med.....

Men om mindre än en månad är vi tillsammans alla fyra och det ska verkligen bli en upplevelse, såg att juniortränarens förbundskapten oxå skulle till Toronto och scouta spelare inför JVM i Buffalo, så då får vi hoppas att Timothy gör bra matcher i helgen. 


Hockey är många gånger jobbig o inte alltid rättvis, och det spelar nog inte någon roll vilken nivå det är. Vad jag har saknat genom alla åren med hockey är att man sällan har en dialog med spelarna, att man som tränare berättar varför man gör så och kanske varför man agerar som man gör. En tränare kan lätt knäcka en spelare o det kan gå väldigt snabbt. Mycket genom att helt enkelt nonchalera spelaren inte berätta varför han inte får spela eller förklara hur dom tänker, o inte skulle man våga säga något som förälder, tränarna är heliga och skulle man säga något är man ju livrädd att det skulle gå ut över ens barn. Nog pratat om det..... fast jag skulle kunna prata väldigt mycket om det. 


Nu är det dags att sova blir en tidig dag imorgon 💕

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards