lenaliljegren

Alla inlägg den 4 oktober 2017

Av Lena Liljegren - 4 oktober 2017 22:18

Har haft en bra onsdag, jobb till 11.00 sen lunch med bästa Mia sen fika med Lotta. Efter det en löparrunda i skogen hem o kokade grönsaker i med lite buljong o kryddor, nyttigt o väldigt gott, öppnade t.o.m en fin flaska vin, som jag fått av en kär vän ❤️ ja kan inte bli mycket bättre. Nu ligger jag i min säng, tänkte läsa lite innan ögonen trillar ihop.


Imorgon är det dags för att jobba igen 14.00 till 08.30 på fredag. Har sen inte bestämt om jag sen ska bege mig till Kristianstad eller stanna. På lördag spelar Timme sin första match med Marlies 🇨🇦 Det ska bli så spännande att kolla, tror det var rätt beslut av honom att stanna och få utvecklad i lugn o ro, det hade ju blivit en oerhörd press på honom här i Rögle att prestera. Såg honom idag på ett klipp från Marlies träning och han såg så lycklig ut ❤️


Ringde om lägenheten idag och han skulle återkomma, har kollat på lite andra lägenheter, vill ha en etta som är billig, blir ju mer som en övernattningslägenhet. Sen får man ju kolla på en lite bättre, Timme's hem är ju i Ängelholm och det är säkert hit han vill åka när säsongen är slut och träffa alla kompisar.


Tycker det är spännande med förändringar, har för tillfället knappt något jobb i december så det oroar mig något, men inte speciellt mycket för det brukar alltid ordna sig. Ska börja kolla på lite utgifter som jag kan minska, bredbandet ska jag sänka hastigheten på, det klarar ändå inte att leverera det jag betalat så det är ju oerhört korkat att bara betala varje månad till något som man inte får. I februari har jag dessutom bytt till Canal Digital, o kommer ner ett par hundralappar där, och sen är Timmes telefon betald i februari så då sänks även min telefonräkning. För tillfället har jag haft oerhört höga telefonräkningar, eftersom det ringt  mycket till Timme o han har ju befunnits sig i Kanada så har ju inte hans räkningar varit nådiga 😳 Men nu när han ska stanna ska dom fixa abonemang till honom där 👍


Nej nu är det dags att sova vill upp tidigt i morgon o ut o springa.....eller ska kanske ta en springfri dag, sprang igår o idag, kan ju kanske va bra att låta mitt sår på hälen läka lite i fred utan tryck, får se imorgon hur jag känner. 😘


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards