lenaliljegren

Alla inlägg den 6 oktober 2017

Av Lena Liljegren - 6 oktober 2017 23:31

Ligger i sängen o ögonen kommer att slutas när som helst....

Sov ju hos min "kund" i natt, låter nästan som jag är prostituerad 😂😂kunde ju blivit en intressant blogg, men så är inte fallet. Fick samtal ang en av mina hyresgäster, saker som gjorde mig irriterad, och då ligger jag och tänker och funderar på det och hjärnan går på högvarv, och stört omöjligt att sova. Somnade nog inte förrän 02.00 sen ringde klockså 06.30, oj oj oj vad trött jag var då. Men bestämde mig för att köra direkt till Kristianstad efter jobbet så var hemma vid 10.00 tiden. 


Så har fixat lite i trädgården, har varit helt underbart höstväder fikat med Anthony och slötittat lite på Idol nu ikväll, de föräldrarna som sitter där o lyssnar på sina barn måste ju bara vara så stolta dom är ju då otroligt duktiga. Även om jag inte följer det så tycker jag alltid så otroligt synd om den som röstas ut. Musiken kan ju lite jämföras med hockeyn eller idrotter överlag. Inte nog med att man måste vara en oerhörd talang man mådte ha ett oerhört bra psyke oxå, för fy sjutton vad det är hårt och kanske inte alltid rättvist. För det är något jag lärt mig i hockeyn, för där är det verkligen inte rättvist alltid, spelar inte alltid någon roll om du är bättre, den andra killen får ändå spela mer....hade kunnat skriva en bok om hockeyns värld o dessa tränare, både riktigt bra men även riktigt dåliga och dom kan knäcka en kille väldigt snabbt....finns ingen psykologi nära det handlar bara om att vinna. Nej nu behöver jag verkligen byta ämne för det där tänker jag inte skriva mer om. 

Eller faktiskt tror jag ska sova så jag vaknar i hyfsad tid imorgon bitti, tänkte springa en runda innan det åter igen bär iväg till Ängelholm. Timothy spelar imorgon o ska bli så roligt att se honom även om det bara blir på TV 👍🏒

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards