lenaliljegren

Alla inlägg den 23 oktober 2017

Av Lena Liljegren - 23 oktober 2017 09:56

Alltid när jag varit borta så tycker jag att det ska bli så skönt att komma hem och ta tag i allt som man tänkt och hunnit fundera på, räcker med att jag är borta ett par dagar. Just nu sitter jag ner på frukosten och väntar på att Anthony ska vakna och komma ner, men blir nog inte så, så nu har jag plockat ihop så han får frukost på sängen 😊 


Sitter nu på flyget på väg till Stockholm, synd att det inte går några direktflyg till Umeå.

Men nu har jag och Anthony bokat både flyg och hotell i Toronto, känns mer verkligt nu när allt är bokat. Dessutom bokade vi direkt flyg Köpenhamn - Toronto så skönt att flyga direkt, kostade lite mer men det är det värt. Wille skulle oxå boka samma flyg. Vi åker redan den 16 november så det är ju inte ens en månad dit, härligt. Men nu vill jag ha flyttat ut från lägenheten i Ängelholm innan, kommer ju inte hem förrän den 28 november och har ju då bara ett par dagar på mig att flytta, städa kan jag ju göra då men alla möbler vill jag ha flyttat ut. Vet att jag kan bo hos världens bästa Tina de dagar som jag jobbar i Ängelhlm. Sen får jag leta lägenhet i lugn o ro till Timothy, han kommer ju inte förrän till sommaren så har ju tid på mig.

Har haft en trevlig helg i Umeå, och har haft väldigt trevligt resesällskap, vet inte om han tycker det samma, men tycker faktiskt vi har trevligt tillsammans, lättsamt och trevligt. Nu landar vi snart så måste sluta 🛬

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards