lenaliljegren

Alla inlägg den 5 oktober 2017

Av Lena Liljegren - 5 oktober 2017 12:35

Snart är det dags att bege sig till jobbet igen, känns inte så betungande, ibland känns det till och med lite roligt. Blir faktiskt lite stressad av att vara ledig, och det måste jag sluta med. Fick inga av de pass jag sökt i december o även vissa i november har gått bort. Det är en tjänst som tillsatts så det är ju inget märkligt med det, men varit lite bortskämd med massor av tider att sätta upp sig på, man kunde bara välja. Men naturligtvis är detta självvalt, har ju själv valt att "bara" vara timanställd, så då kan man ju inte gnälla. 


Men känner verkligen att jag vill ha en mindre och billigare lägenhet och det relativt snabbt, ska säga till honom som har hand om lägenheterna i Rögle att jag bara vill ha denna året ut, eller kanske redan i december. Ja tror faktiskt det, de 6000 kr kan jag faktiskt ha roligare för. Resa till Toronto t.ex 👍😂


Nu sa ju faktiskt Anthony att han kanske ändå drar till Frankrike o jobbar, förstår honom får smått panik själv av Kristianstad....längtar oxå bort. Vill resa o njuta av livet, men vem vill inte det 😉 men jag vill hitta en tillvaro där jag verkligen kan det, ett sätt att tjäna pengar o ändå inte vara fast på ett ställe. Kommer säkert på något gäller bara att va kreativ 🤔 Min pension lär ju vara usel så kan inte gå o vänta tills jag är 65 år heller. Men är helt övertygad om att allt löser sig, när barnen var små var jag ju tvungen att vara en ansvarsfull mamma (kanske inte alltid lyckades så bra) men ändå hyfsat tycker jag o hur många mammor har en son som spelat två NHL - matcher t.ex, skojar....😂 men lite otroligt är det. Men nu har jag mest ansvar för mig själv o då kan man mer leva lite från dag till dag. 


Nej nu gäller det att ta tag i denna dag, har faktiskt varit ute o joggat idag oxå, nu kan jag inte riktigt bestämma mig om jag ska åka hem till Kristianstad efter jag slutat imorgon, försökte få ledigt på söndag, men det gick inte så måste åka tillbaks igen på lördag kväll. Tar det beslutet imorgon, skulle vilja hem o ta en fika med Anthony innan han ska iväg o jobba ❤️


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards