lenaliljegren

Alla inlägg den 15 oktober 2017

Av Lena Liljegren - 15 oktober 2017 23:09

Ja ha, så när Timothy för en gång skull spelar i vettig tid, 03.00 PM Kanada tid alltså 21.00 Svensk tid 👍 då ska han stå över 😂 så jäkla typiskt. Men fick prata med honom o allt var bara bra. Det är bra med Face time för jag kunde filma lite kläder o kolla vad han vill att jag skulle packa till honom som Ola tar med sig på fredag. Denna fantastiska teknik, första gången han ringde fattade jag inte hur man skulle hålla telefonen, och Timme utbriste " Mamma vad sysslar du med " ja man hänger verkligen inte med. Är så glad för jag lärt mig snapchat, så roligt, killarna tycker nog jag är lite larvig ibland men det bjuder jag på. 


På fredag är det dags för Umeå, oj va skoj det ska bli att träffa Wille o Jenny igen, bo på

hotell, ut och springa längs ån och bara ta det lugnt, lite hockey blir det säkert oxå för Timme spelar både fredag och lördag, 04.00 PM så inte så farligt 22.00 på kvällen 😀 


Imorgon ska jag skjutsa mamma till frissan sen ska jag massera sen är det dags att åka till Ängelholm igen, denna veckan är det verkligen dags att ta tag i lägenhet på allvar. Jag har alldeles för lätt att skjuta upp saker, min att göra lista är väldigt lång...får nog ta tag i den imorgon. 


I morgon får vi hoppas att mina aktier går som jag vill, skulle nog behöva ta ut lite pengar där. Måste nämligen låta mina pengar på servicekontot vara(hyresintäkterna)  behöver dom pengarna till reperationer av huset. Har börjar sätta alla de pengar jag pantar flaskor på ett speciellt konto, ska bli kul att se hur mycket det blir på ett år 😂 larvigt, men ändå lite roligt. 

Nu är det snart midnatt o dags att sova, förutom lite massager imorgon o jobb på tisdag så är det faktiskt tomt i kalendern, kanske inte tomt men inte fyllt med jobb som det brukar va 🤔 Men bara man lämnar plats i plånboken och tänker positivt så kommer pengarna har jag läst i en bok någon gång, så imorgon ska jag rensa min plånbok och slänga allt som inte ska va där för att lämna plats till pengarna som då ska ramla in, o sen ska jag bara ägna mig år positiva tankar, så får man se hur det går 🌸🍁😀

Av Lena Liljegren - 15 oktober 2017 00:19

Klockan är redan över midnatt....men tänkte vara uppe o kolla iallafall första perioden i natt, igår somnade jag o dom förlorade. Pratade med Timothy idag o allt verkade bra, man tror nog att han saknar det här hemma o det är ju inte så konstigt. Wille ringde oxå o bjöd mig till Umeå eller rättare sagt Arjeplog över julen ❤️ Jennys föräldrar bor där, blir alldeles varm o hjärtat (kan man säga så) o så glad att han vill ha med mig dit, att han tänker på mig o inte vill att jag ska va själv. Min familj är ju mina tre killar, en i Toronto (eller vid den tiden i Buffalo) en i Frankrike o en i Umeå, så då blir jag ju lite ensam, hade alldeles säkert fått vara med min stora syster Mona o hennes familj, för lillasyster med familj åker utomlands under julen o andra syrran ska nog till Göteborg o fira med man barn o barnbarn. Så Arjeplog låter som ett mycket trevligt o roligt alternativ. 


Visst är det jobbigt när människor är lite väl tillmötesgående försöker lite väl mycket... vet inte om ni vet vad jag menar men ja just nu är det superjobbigt, känner att jag blir irriterad o obekväm orkar helt enkelt inte. Fan låt mig va ifred!!!! O nu känner jag mig super elak, hur kan jag överhuvudtaget tänka så när människan bara vill va mig till lags. 


Nu börjar snart matchen och Anthony är här oxå ❤️ har börjat flytta ut lita saker från lägenheten, känns bra....


🇨🇦🇨🇦🇨🇦 MARLIES !!!!!! 

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards