lenaliljegren

Direktlänk till inlägg 1 maj 2018

1 Maj

Av Lena Liljegren - 1 maj 2018 15:36

Ja ha då har man skippat att blogga på ett tag igallefall 😳 Men denna månaden (Maj) ska blogga varje dag LOVAR!!!!!

Idag är det första maj och igår på valborgsmässoafton var det precis 19 år sedan lilla Timme ❤️ kom till världen. Pappa Alex var tvungen att åka tillbaks till sitt jobb i Köpenhamn så jag fick ljuga för läkaren att jag visst hade hjälp hemma, annars hade han inte skrivit ut mig. Men behövde ju åka hem till mina två andra killar.

En kompis kom o hämtade mig på sjukhuset hon hade även passat Wille och Anthony. Så skönt att komma hem tänkte jag, men då hade Alex åkt till Köpenhamn med nykeln till lägenheten, så han fick sätta sig på tåget och åka tillbaka med min nykel snabbt hoppa av tåget ge mig nyckeln och sen åka tillbaka till Köpenhamn igen, kände mig ganska övergiven, men hade ju mina älskade grabbar hos mig och det var det viktigaste. 


Vi bodde då i en lägenhet, en 1,5 så var ju lite trångt. Kom ihåg att vi hade madrasser på golvet där vi låg alla fyra. Vi hade det bra och jag njöt av varje sekund som jag hade med mina barn. Hade ju faktiskt mist ett barn ett par år tidigare så visste att sina barn kan man ALDRIG ta för givet. 


Bodde där bara ett par månader för flyttade sen till en marklägenhet i Hammar, där jag och barnen bodde i många år..... en fantastisk tid 😊 hade så roligt och där fick jag verkligen vänner för livet. 


Nej nu sitter jag här och blir nostalgisk 😇 fast som en av de fantastiska tjejerna jag lärde känna där sa " tiden där var faktiskt de lyckligaste i mitt liv " ja lite så var det faktiskt. 


Nu ringde Wille, han är i Torobot och hälsar på lillebror ❤️ 


Nej nu får jag göra någon nytta, käkade lite överbliven mat o tog mig ett glas vin, mår så jäkla gott nu, lite halv lullig så här en vanlig 1 maj är verkligen inte så illa 👍

Men imorgon 07.30 kommer grävmaskinisten o då är det allvar för då påbörjas äntligen upprustningen av mitt hus 😊

Nu måste jag sluta 😘

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljegren - 26 oktober 2019 13:09


    Oj det var länge sen jag skrev, men kände helt plötsligt att jag ville börja igen. Kanske för att jag träffade mina kära ”Ängelholmsvänner”  de två Miorna, Lotta och sist men inte minst Tina. Nu kommer tankarna om vad som igentlig...

Av Lena Liljegren - 25 februari 2019 20:43


 Dag 16 på min detox 👍 Måste väl erkänna att jag började kolla lite recept nu, tänker på allt jag ska äta när dessa veckor är över, skulle ju gärna klara 28 dagar, som det står i Medial Läkning. På bilden ser ni efterrätten som jag kör varj...

Av Lena Liljegren - 23 februari 2019 05:56

    Idag är det dag 14 på min detox, kör lite dag från dag har fortfarande inte bestämt hur länge men försöker nog en vecka till. Som jag sagt så länge jag mår bra är det ju bara till att köra....   Lite märkligt är det med alla som blir bekymr...

Av Lena Liljegren - 19 februari 2019 16:15


  Lunchen, dag 10 i min detox, behöver aldrig vara hungrig o det är så skönt. Ska nog köra en vecka till eller som jag sagt innan så länge som jag mår bra. Igår var jag till och med o fikade med mina vänner innan jag åkte till Kristianstad. Tog en st...

Av Lena Liljegren - 17 februari 2019 07:00


  Tidig söndags morgon, och går in på min nionde dag på min detox, mår riktigt bra. Hade fruktadvärd huvudvärk och värk i kroppen de första dagarna men nu är det helt borta. Men då kände jag att jag INTE skulle fortsätta mer än tre dagar, men vaknar ...

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards