lenaliljegren

Alla inlägg den 12 maj 2018

Av Lena Liljegren - 12 maj 2018 22:22

Haft en underbar ledig dag, imorgon är det dags att jobba igen. Jobbar sen till måndag hem och packa sen bär det iväg till Wien. Visserligen är det med min kund så någon ledig tid blir det nog inte, men ser ändå fram emot resan, har aldrig varit i Wien. 


Nu är nästa allt förarbete klart i min trädgård, nästa helg ska det jämnas och sen sås gräs. 


Nej jag är för trött för att skriva, ögonen bara trillar ihop. Tänkte kolla på Benjamin men har aning om vilket startnummer han har, så struntar nog i det. 


God Natt 🌻

Av Lena Liljegren - 12 maj 2018 12:44

Ledig en hel lördag 🤩 underbart o var så länge sen 🌞


Ja började min dag som alltid....så det behöver jag inte ta 😂 för då tycker ni nog att jag är tjatig. Efter det tog jag cykeln till stan, skulle lämna en bok på bibblan. Tog en liten sväng till gallerian oxå, inhandlade 4 öl och sen provade jag bekini Bh’ar tills jag blev så trött på det, hittade ingen som satt bra. Dessutom är man ju korkad som gör det en lördag när folk är lediga o det är fullt pådrag i butiken o alla vill ha hjälp. 


Igår hälsade jag på min gamla mamma som definitivt är i tredje åldern 😜 blev så trött på henne förra gången jag hälsade på så har haft paus i två veckor från henne. Igår var det lite bättre o vi rensade garderoben o kollade på Let’s  dance  💃 Alltid när jag åker därifrån tänker jag på hur viktigt det är att ta hand om våra kroppar, åldrandet kan vi inte förhindra, men som jag sagt förr, många krämpor kan vi hålla från oss länge om vi rör oss och äter mycket grönsaker och frukt. Försöker övertyga min kära väninna om det fast utan framgång 🤩


Nu får jag snart kaffe gäst så avslutar detta nu för att förhoppningsvis återuppta det vid ett senare tillfälle. 


Mina anställnings papper ligge fortfarande opostade på bordet, undra om man kan säga opostade 🤔 


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards