lenaliljegren

Alla inlägg den 13 maj 2018

Av Lena Liljegren - 13 maj 2018 20:46

Ligger i sängen redan, hockey på TV,  Sverige - Schweiz  2 - 0 till Sverige. Men har bytt kanal nu, är ju inte så jäkla intresserad, roligare o titta när T är med o spelar. På lördag är det dags för Marlies igen, 7 nya matcher om inte något av lagen avgör innan, det är helt klart spännande. 


I morgon är det fika med Mia, ska eventuellt ta en snabbfika med Timmes agent oxå, var något träningsställ som han skulle få. Men känner att jag behöver komma hem i hyfsad tid, måste packa i dessutom o ju jobbarna som håller på i trädgården, en eller två dagar sen är det klart 👍


Nej orkar inte riktigt skriva i kväll heller, sov väldigt dåligt inatt, är ju så kopiöst varmt, är lika varmt ikväll. Hatar o sova när det är så varmt, sover ju med fönstret öppet även på vintern, vill ha kallt när jag sover.....men hoppas jag är så trött ikväll så jag somnar ändå 


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards