lenaliljegren

Alla inlägg den 27 maj 2018

Av Lena Liljegren - 27 maj 2018 10:29

Sedan jag börjat använda Nexstory så bara läser jag, när jag är ute på min joggingrunda så lyssnar jag i lurarna även när jag kör bil och annars så läser jag på plattan eller min telefon...... bok efter bok och kan knappt sluta. Nu fick jag riktigt ta mig i kragen för att blogga lite i stället. 


Snart ska jag börja jobba, så sitter nu i mitt uterum och dricker min smoothie innan det är dags att börja göra sig i ordning för ett jobbepass, tänkte hinna in i lägenheten oxå och lämna lite grejor 😊 Har fått den nu, äntligen. 


Timme och hans Marlies vann fyra raka segrar och är nu klara för FINAL !!!! Vill väldigt gärna åla dit och kolla men får se lite hur det blir. Nu börjar dom med två matcher hemma sen två borta sen hemma igen....

Skulle dom då mot förmodan ta fyra raka igen så hinner man ju inte dit, men det gör dom ju troligen inte. Så man kanske skull satsa på att åka de sista hemmamatcherna och hoppas att men då får se dom vinna finalen och Calders Cup, det är stort och riktigt bra av Timme att ta en plats bland de sex backarna i detta ruggit duktiga lag. 


Men samtidigt som jag vill åka så känner jag att min ekonomi igentligen inte tillåter det, men hur många gånger får man va med om en Calder Cup final jag ena stunden ska jag och stund har mitt förnuftiga jag sagt nej, men speciellt förnuftig är jag ju inte så troligen åker jag 😬


I morgon kommer förhoppningsvis plattläggarna och lägger mina plattor, oj va skönt det ska bli. Då kan jag sätta ut lite bord och stolar så mina kära hyresgäster har någonstans att sitta och röka, alka mina hyresgäster har dessvärre den lasten. 


Nu ska jag in och sätta på kaffe ☕️ se om jag kan ta en kopp med Anthony ❤️ innan jag måste åka. Är faktiskt morsdag idag....men det brukar dom ha dålig koll på 😂 Men det menas ju inte att dom älskar sin mamma ändå, för det gör dom, det är jag helt övertygad om ❤️

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards