lenaliljegren

Alla inlägg den 18 maj 2018

Av Lena Liljegren - 18 maj 2018 07:03

Älskar att vakan tidigt, speciellt i en storstad. Man liksom hör hur den sakta vaknar till liv, trafiken ökar röster och barn som skriker...alla dessa vardag saker.  Regnet smattrar oxå utanför, ja något speciellt fint väder har vi inte haft, men tycker vi haft en trevlig resa. Mitt resesällskap gIlmar att hålla ordning o fixar och donar vill ha koll på allt.....och det passar mig alldeles utmärkt. Jag är ju mindre bra på de sakerna 😬men bra på många andra saker, så tycker vi har kompletterar varandra bra, och jag hoppas o tror att även hon håller med mig på den punkten. Även om man är väldigt olika på många plan kan man funka väldigt bra ihop, och det tycker jag vi har gjort 👍 

Tänk nu om hon säger ”ja jag tänker aldrig att åka med den virrpannan” men tror inte det, är faktiskt ganska säker på det. 


Nu ska vi snart gå och äta brunch på ett hotell i närheten sen åka till flygplatsen och strosa runt lite, gott om tid och absolut ingen stress är det viktigaste på denna resa. 


Har märkt att min högersida somnar, har liksom stickningar i högerarmen, får verkligen hoppas att det inte är något allvarligt. Vill leva och vara frisk i många år till, vill bli farmor kanske få uppleva på match med T i NHL få se A lyckas och hitta det han älskar och vill här i livet. Jag har ju så många drömmar o saker som jag vill göra med mitt liv så jag måste få leva i ja en 30 år till, för då ska jag väl hunnit med det mesta ❤️ 

Dessutom ska jag ju flytta till Portugal eller något annat land där det är varmare o soligare på vintern, där vill jag ha ett hus så mina barnbarn kan åka dit på sina lov o hälsa på 😇 ja drömmar sluta aldrig att drömma, många av mina drömmar har slagit in och har lärt mig att inget är omöjligt ☀️


Nu börjar det röra på sig här och det sticker så förbannat in min arm att jag kan inte hålla telefonen längre så avslutar här och nu. 

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards