lenaliljegren

Alla inlägg den 30 maj 2018

Av Lena Liljegren - 30 maj 2018 14:20

Ja värmen kan man inte klaga på, 29 grader visade  termometern i mitt köksfönster, o det är varmt ☀️ lite för varmt....men som sagt var man ska inte klaga.


Blev bjudna till Bykrogen idag 💃 trevligt, mm syster o hennes man fyller nämligen år, Richard idag o Marita på fredag. Ska bli riktigt roligt, älskar o träffa mina syrror ❤️ blir dessvärre ganska sällan så nu är det verkligen dags. 


Nösta vecka blir en hektisk vecka för mig, funderar på att ändra lite i min planering. Ändra mina städ, har dom på torsdag efter jobbet o det blir nog litev tajt, för sen ör det ju studentfirande för hela slanten på fredag o behöver hem o fixa lite på torsdag. 


På onsdag ska vi förhoppningsvis flytta Timmes saker till Ängelholm, ska verkligen bli skoj, sen kan jag ju sova över där. Ska verkligen bli skönt att ha den möjligheten att ibland stanna över istället för detta pendlande. 


Kom just på att jag måste ringa Öresundskraft så dom inte stänger av elen i lägenheten....var det fler saker på min lista 🤔 

Var det nog, måste kolla kan inte alltid skjuta allt på morgondagen. 

Av Lena Liljegren - 30 maj 2018 14:20

Ja värmen kan man inte klaga på, 29 grader visade  termometern i mitt köksfönster, o det är varmt ☀️ lite för varmt....men som sagt var man ska inte klaga.


Blev bjudna till Bykrogen idag 💃 trevligt, mm syster o hennes man fyller nämligen år, Richard idag o Marita på fredag. Ska bli riktigt roligt, älskar o träffa mina syrror ❤️ blir dessvärre ganska sällan så nu är det verkligen dags. 


Nösta vecka blir en hektisk vecka för mig, funderar på att ändra lite i min planering. Ändra mina städ, har dom på torsdag efter jobbet o det blir nog litev tajt, för sen ör det ju studentfirande för hela slanten på fredag o behöver hem o fixa lite på torsdag. 


På onsdag ska vi förhoppningsvis flytta Timmes saker till Ängelholm, ska verkligen bli skoj, sen kan jag ju sova över där. Ska verkligen bli skönt att ha den möjligheten att ibland stanna över istället för detta pendlande. 


Kom just på att jag måste ringa Öresundskraft så dom inte stänger av elen i lägenheten....var det fler saker på min lista 🤔 

Var det nog, måste kolla kan inte alltid skjuta allt på morgondagen. 

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards