lenaliljegren

Alla inlägg den 11 maj 2018

Av Lena Liljegren - 11 maj 2018 12:53

  Samma jäkla överskrift har jag nu skrivit tre gånger och börjar bli smått irriterad på denna dag som började så bra. Tre gånger har jag lyckats bli av med det jag skrivit, en gång när jag skulle ladda upp en bild och en gång slant jag väl med tummen 😬men ska inte låta det förstöra min dag, så gör ett nytt försök. 


Denna dagen började med 1 liter citronvatten efter det den obligatoriska joggingrundan sen en nyttig smoothie, fy fan vad präktig jag är 😂 Efter det en dusch o sen en kopp kaffe ☕️


Tänkte ju faktiskt sluta med kaffe, men får en sådan jäkla energi kick av det. Har nu tusen saker som jag ska göra idag, dessvärre vet jag att jag oftast bara hinner till den första saken på listan....sen försvinner koffeinet o med den energin. 

Så det gäller faktiskt att jag istället för att sitta här och skriva kommer igång istället. 


Vad som förvånar mig och även min förstfödde är att jag fortfarande har kvar mina tre glasögon, ett par solglasögon och två andra (eftersom Wille absolut tycker att man ska ha minst ett par att byta med) alla progressiva så inte helt gratis! 

Men jag letar ständigt efter dom, har precis tillbringat en halv timme med att leta.....

Hittade mina solglasögon men inte de andra två, brukar ju hitta ett par av dom iallafall 🤔

Så nu fick jag ta mina billiga läsglasögon för 25 kr från ÖB 😂 bildbevis på det 👍


Nej nu ska detta sparas så det inte försvinner igen, nu ska jag ut o göra ett nytt trädgårdsland, första saken på

min lista ✔️


Nu sparade jag två exemplar på samma istället 😂 ja denna jäkla teknik.....men tar bort ett av inläggen då.



Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards