lenaliljegren

Direktlänk till inlägg 18 februari 2018

Ett bad 😇

Av Lena Liljegren - 18 februari 2018 18:03

Ett härligt bad innan det är dags att ge dig iväg på middagen som man är bjuden på. Har varit en mysig helg som nu börjar lida mot sitt slut. Men tycker att jag har hunnit med en hel del, fast jag oxå bara har tagit det lugnt. 


Igår gick jag o la mig efter andra perioden som vanligt, Marlies låg under med 2 - 0 o det var en ganska tråkig match. Men i morse såg jag att dom vänt i tredje perioden o vunnit med 2 - 4 och T hade gjort en assist, ja ha det var ju typiskt. 


Sov länge idag, vaknade 10.15 av att min  kära storsyster ringde ❤️ dom har varit i Östersund o åkt skidor och var på hemväg

På fredag har jag valt  att inte jobba, ska till Bykrogen och och deras After Work 💃🍷 har inte träffat min lillasyster Annika på så länge och dom skulle dit. Saknar lillasyster lite så det ska bli så kul att träffa henne, men ena storasyster kommer oxå, den andra då som faktiskt äger Bykrogen skulle eventuellt till Kungsbacka och hälsa på sin dotter, men hoppas att hon ändrar sig o dyker upp, hade ju varit roligt om alla systrarna varit på plats. Vi har ju dessutom en hel del att prata om, hyra ut mammas stora hus eller vad vi ska göra. Känns ju som inte riktigt någon av oss spenderar så mycket tid där som vi trodde. Synd för det är ju ett fantastiskt ställe 😊


Imorgon är det jobb i Brösarp och dags att massera lite igen, hoppas nu jag pallar det. Men det är bara imorgon sen är det en vecka tills jag ska dit igen, tror faktiskt jag håller på att bli bättre o känner inget i ryggen längre. Sen är jag ledig tisdag och på onsdag är det städ hos mina damer i Ängelholm. 


Nej nu får jag nog masa mig upp från badet om jag ska hinna vara hos min middags date till 19.00. 


Mår för tillfället jäkligt bra, ute och går om mornarna slutat dricka kaffe skippat Facebook och äter nyttigt, fast äter lakrits och choklad, för något måste man ju unna sig 👍 Bara man rör på sig så får det alldeles utmärkt. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljegren - 26 oktober 2019 13:09


    Oj det var länge sen jag skrev, men kände helt plötsligt att jag ville börja igen. Kanske för att jag träffade mina kära ”Ängelholmsvänner”  de två Miorna, Lotta och sist men inte minst Tina. Nu kommer tankarna om vad som igentlig...

Av Lena Liljegren - 25 februari 2019 20:43


 Dag 16 på min detox 👍 Måste väl erkänna att jag började kolla lite recept nu, tänker på allt jag ska äta när dessa veckor är över, skulle ju gärna klara 28 dagar, som det står i Medial Läkning. På bilden ser ni efterrätten som jag kör varj...

Av Lena Liljegren - 23 februari 2019 05:56

    Idag är det dag 14 på min detox, kör lite dag från dag har fortfarande inte bestämt hur länge men försöker nog en vecka till. Som jag sagt så länge jag mår bra är det ju bara till att köra....   Lite märkligt är det med alla som blir bekymr...

Av Lena Liljegren - 19 februari 2019 16:15


  Lunchen, dag 10 i min detox, behöver aldrig vara hungrig o det är så skönt. Ska nog köra en vecka till eller som jag sagt innan så länge som jag mår bra. Igår var jag till och med o fikade med mina vänner innan jag åkte till Kristianstad. Tog en st...

Av Lena Liljegren - 17 februari 2019 07:00


  Tidig söndags morgon, och går in på min nionde dag på min detox, mår riktigt bra. Hade fruktadvärd huvudvärk och värk i kroppen de första dagarna men nu är det helt borta. Men då kände jag att jag INTE skulle fortsätta mer än tre dagar, men vaknar ...

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards