lenaliljegren

Alla inlägg den 10 februari 2018

Av Lena Liljegren - 10 februari 2018 20:49

  Ett par mousserande glas vin och en riktigt bra o spännande hockeymatch, känns som en ganska bra lördagkväll. Det blev visserligen förlust för Rögle, men dom spelade riktigt bra men hade inte riktigt inte turen på sin sida. Marlies spelar oxå ikväll men Timme står över ska spela imorgon men då jobbar jag, så får väl kolla den på mobilen

Jobbade igår, lät mig övertalas fast jag igentligen var ledig, korkat antagligen, men var noga med att stå riktigt och ha bänken i rätt höjd när jag masserade,  och det var bara två stilla massager.

Svårt att tacka nej när man samtidigt är behov av pengar, känns ändå hyfsat i ryggen tycker jag. Men det kommer nog att ta sin tid innan jag är frisk igen. 

Blir till att sova hos min "övernattningskompis" i natt, inte läge att köra efter mina glas mousserande vin, men måste upp tidigt o åka hem käka frukost o packa min övernattningsväska, börjar jobba 13.00 så får åka vid 11.30 tiden 😊


Så slötitta lite på Tv'en innan läggdags 😘

Av Lena Liljegren - 10 februari 2018 15:09

 

Undra hur länge sen det var som jag var ledig en lördag 🤔 Men var ju faktiskt på 50 - års fest förra lördagen så det var ju faktiskt inte alls länge sen. Imorgon ska jag till Ängelholm o jobba sen hinner jag med en fika med bästa Mia på måndagen när jag går av mitt pass, kanon när jag kan kombinera jobb o nöjen. 


Har faktiskt varit duktig med mitt kaffe drickande, har druckit 1 kopp på snart 2 veckor 👍 Så skönt att slippa den där paniken när jag känner mig trött eller vet att jag ska köra långt, att jag absolut måste ha kaffe. Har förstått att går jag ut en runda eller springer, när jag känner mig trött o slö så får jag samma energi. Det är betydligt nyttigare oxå 😊 Hatar när jag är beroende av saker, eller tror att jag är det....dricka kaffe ska jag men då ska det va en riktigt god kopp kaffe som jag verkligen ska njuta av. 


Har inte gjort så mycket nytta idag heller, sov länge eftersom Timme spelade i natt och det kändes som så länge sen som jag såg honom spela, så faktiskt såg jag två !!!! perioder inatt, då var klockan 02.30 o jag kända att jag behövde sova lite så jag inte helt vände på dygnet. Marlies vann med 7 - 3 tror jag, deras 14 raka seger 👍

Sov nog sen till 10.15 !!! känns sådär, man vill ju inte sova bort en ledig lördag. Sen var jag ute o gick en timme käkade lite och gjorde min momsdeklaration som ska va inne senast den 12/2, ja ha, sen var klockan vips 15.00 o hela dagen har nästa gått. 


Nu ligger jag i badet....ska faktiskt kolla Rögle matchen kl 18.00, inland önskar jag verkligen att Timme spelade där istället. Då hade man varit i Ängelholm nu, lite närmare än Toronto 😞

Är väl inte så intresserad av att kolla men blev bjuden på mat oxå så då säger jag inte nej 😬

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards