lenaliljegren

Alla inlägg den 15 februari 2018

Av Lena Liljegren - 15 februari 2018 15:41

 


Efter jobb en fika med Mia sen i ilfart till Kristianstad o kiropraktikern, vad hände sen....
Jo hamnade i sängen med en burk jordnötssmör och kollade på Younger, såg alla avsnitt som jag missat denna vecka.

Ja ha å nu då, nu är jag i konflikt med mig själv, den förnuftiga Lena säger

"På med träningskläder o ut o gå en timme, du vet att du mår superbra efter det :)

Den lite mer lata delen säger tvärt emot.

"lLigg kvar det är du värd efter denna dagen, på med Farmen eller något (alla avsnitt) ta dig en roste macka med mycket smör o honung på, du har ju ändå sabbat denna dagen med en fastlagsbulle, imorgon kan du ut o gå o börja äta nyttigt"

Ja det är tufft faktiskt, och när alla säger "lycklig du är som inte behöver tänka på vikten" Så är det inte så, jag behöver röra på mig och tänka på vad jag äter, speciellt nu över 50 år. Det är absolut inte gratis, alla klarar faktiskt att ta sig upp från soffan o snöra på sig skorna o ge sig ut på en lite runda. Visst kräver det självdisciplin och visst känns det jobbigt, men när man väl har tagit sig i kragen o gett sig iväg så går det av bara farten, lite bra musik i öronen eller att man ringer en vän som man vet kan prata i timmar, sen går bara tiden....

Så nu är det slutskrivit för dags att stänga av TV"en o ge sig ut.....

Ett bra beslut, ser nog lite piggare och fräschare ut efter en timme i skogen 👍👊❤️

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards