lenaliljegren

Alla inlägg den 6 februari 2018

Av Lena Liljegren - 6 februari 2018 20:31

Ja nu är det mycket, eller har varit iallafall. Men som sagt det gäller att jobba när det finns jobb, mår inte bra när det inte är så mycket jobb. Tycker jag gör inget annat än åker fram o tillbaka....Kristianstad - Ängelholm, tur att man jobbar så långa pass, ska bli skönt när vi får en lägenhet här, ser verkligen fram emot det.

Jobbade på Brösarps'spa i lördags och fick så vansinnigt ont i ryggen, kände att det verkligen inte var värt det. Efter fyra 60 minuters massager efter varandra är man ganska mör.
Var hos Timmes Kriopraktiker idag, äntligen har ju sagt det så länge. Han sa att massera var INTE bra, inga rörelser som när man tex dammsuger, svabbar golv och masserar när man svagt lutar sig framåt, inget sådant skulle jag göra om jag ville bli frisk igen. Har ju haft denna jäkla smärta i vänster sida hur länge som helst men nu ska jag verkligen göra allt för att bli riktigt bra, ska dit på torsdag igen o få lite övningar oxå.

Messade lite med Timme igår, längtade faktiskt efter honom och fick uppfattningen att även han längtar lite efter sin familj. Så då hastigt o lustigt bestämde jag mig för att åka dit och hälsa på. Så i början på mars åker jag o Ola dit, ska bli kul att komma dit igen och hoppas vädret är lite bättre, någon plus grad förhoppningsvis.

Har även bestämt mig för att verkligen skärpa mig och inte tillbringa så mycket tid på sociala medier, sluta vara rädd för att missa gilla något inlägg någon vän lagt ut. Ett så jäkla skönt beslut faktiskt. Numera har jag inte ens telefonen med mig överallt jag ska. Bättre att läsa böcker istället för att ägna kvällarna åt att gå igenom facebock.

Imorgon efter jobbet ska det städas hos en av mina damer, blev bara en av systrarna för andra systern hade äntligen blivit inlagd för en operation som hon väntat på så länge. Så då passar jag på och ta en fika med min "Ängelholms vän" Så morgondagen blir en bra dag....

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards