lenaliljegren

Alla inlägg den 7 februari 2018

Av Lena Liljegren - 7 februari 2018 18:09

  Glömde ju en grej, idag drack jag faktiskt mina första kopp kaffe på 8 dagar ☕️

Men anledning till det, var att jag började bleka mina tänder och då sa tandläkaren att jag skulle undvika sådant som färgar tänderna under den tiden, såsom kaffe och rött vin. Rött vin absolut inga som helst problem,  men kaffe 🤔hade jag lite ångest för, speciellt med tanke på mina långa bilfärder, hur ska jag nu hålla mig vaken ? 

För kaffe dricker jag faktiskt de flesta gånger för att hålla mig pigg oftare än för att det är sä himla gott. Älskar en god välgjord cappuccino, men en vanlig kaffe med mjölk dricker jag mest för att jag kände att jag måste för att som sagt var piggna till.

Nu är det slut med det, visst kan jag ta en kopp kaffe då och då men kommer inte att dricka det varje dag. Första dagarna var lite jobbiga men nu klarar jag mig hur bra som helst utan kaffe och även tea (som faktiskt färgar tänderna lika mycket som kaffe) Nu tar jag min lite varmt vatten med citron, kokosolja och ibland lite honung eller mandelmjölk, tycker det är mycket godare....


O tycker faktiskt att mina tänder blivit lite vitare, bleka tänderna är ju inger jag igentligen tänkt göra, men nu när ändå tandis gjort en avgjutnIng av mina tänder så blev det i den större kostnad med bettskena. Annars är jag verkligen inte fåfäng och är helt nöjd och glad med mitt utseende, men lite roligt är det ju, man ler kanske lite mer och oftare nu. 

Okej nu är jag klar för idag, ska slå en signal till Timme ❤️ ikväll 😊

Av Lena Liljegren - 7 februari 2018 17:59

Två lediga dagar....så underbart, höll på att boka in torsdag o fredag oxå men kom till sans o sa kanske sen löste dom det, tack o lov.

Imorgon ska jag till kiropraktikern igen, ska då kolla om det funkar att massera. Känner att det alltid är med lite ångest som jag åker till Brösarp, nog för man aldrig riktigt vet hur dagen kommer att se ut, lördagen var inte rolig, fem 60 minuters massager i rad är inte riktigt hälsosamt märkte jag, o absolut inte värt det. Jag får avvakta tills imorgon o lyssna på en expert och vad han säger.

Fikade med min vän idag alltid lika trevligt, blev inte riktigt lika trevligt idag pga av vissa omständigheter som jag nog inte ska gå in på, men det får vi ta igen nästa vecka.

Mycket jobb i Ängelholm nu, men jag trivs verkligen med mitt jobb där....

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards