lenaliljegren

Alla inlägg den 8 februari 2018

Av Lena Liljegren - 8 februari 2018 21:23

Haft en bra ledig dag.
Började den hos Kiropraktorn. Ja ser kommer nog att ta ett tag man jag blir bra. Frågan är varför man envisas med att strunta i o lyssna på sin kropp, när man känner att det är något som inte står rätt till måste man söka hjälp med en gång. Nu vet jag varför jag har så ont, men eftersom jag gått så länge med det så kommer det att ta ett bra tag innan jag är frisk.

Efter det tog jag en promenad till stan, skulle sätta in pengar. Men så vimsig som jag är (ADHD ??) så stoppar jag kortet i apparat, precis när jag gjort det så ser jag att den är ur funktion, så den snor mitt kort och det tar tre dagar innan jag får ett nytt, så det blev inga pengar insatta får vänta tills jag får ett nytt kort.



Trött o slö har jag varit idag, inte fått något vettigt gjort. Tillslut tog jag mig i kragen och hälsade på min mamma, efter det blev jag lite piggare, kändes som jag somnade mitt i inlägget, ingen bra dag det 😬

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards