lenaliljegren

Direktlänk till inlägg 17 november 2017

Härligt att bara slappa....

Av Lena Liljegren - 17 november 2017 22:48

Tittade på en film på flyget som satt sig huvudet på mig, och kan inte sluta fundera på den. Vet faktiskt inte vad den heter, det var den enda filmen som var stod under utländska filmer. Man den handlade om otrolig vänskap mellan en tjej och en kille, men en vänskap som killen hade väldigt svårt att klara av, vid ett tillfälle när han försöker kyssa henne och hon förklarar att han betyder allt för henne men riktig vänskap är verklig kärlek, blandar man in annat blir det bara problem. Han blev riktigt irriterad o sa att killar hade inget intresse av att bara vara vänner.....hon blir ledsen och slänger ut honom, ja tillslut inser han att han absolut inte vill vara utan det unika dom har tillsammans även om det inte innebär kyssar och sex. När jag åker hem ska jag ta reda på namnet på filmen. Men jag kände så väl igen mig,  i mitt såkallade "vänskaps förhållande", har förklarat det för vederbörande att man kan inte rå för om man inte känner den åtrån så man vill kyssas och ha sex..... Men vi blir ovänner om det gång på gång, han är min bästa vän och jag vill inte mista honom men vill "bara" ha honom som vän men det funkar dåligt. Har sagt att jag förstår om han inte vill träffa mIG alls och att det kanske är bäst att bryta även vår vänskap vilket faktiskt är väldigt synd, men det vill han inte. Så svår situation men är det så att killar inte har något som helst intresse av att va vän med en tjej utan då vill dom ha mer än bara vänskap 🤔


Okej nu ska jag byta lite kläder och fixa till mig lite, W o A sitter o spelar kort och snart kommer T och vi ska då sticka  till CN-tower och äta, spännande 👍

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljegren - 26 oktober 2019 13:09


    Oj det var länge sen jag skrev, men kände helt plötsligt att jag ville börja igen. Kanske för att jag träffade mina kära ”Ängelholmsvänner”  de två Miorna, Lotta och sist men inte minst Tina. Nu kommer tankarna om vad som igentlig...

Av Lena Liljegren - 25 februari 2019 20:43


 Dag 16 på min detox 👍 Måste väl erkänna att jag började kolla lite recept nu, tänker på allt jag ska äta när dessa veckor är över, skulle ju gärna klara 28 dagar, som det står i Medial Läkning. På bilden ser ni efterrätten som jag kör varj...

Av Lena Liljegren - 23 februari 2019 05:56

    Idag är det dag 14 på min detox, kör lite dag från dag har fortfarande inte bestämt hur länge men försöker nog en vecka till. Som jag sagt så länge jag mår bra är det ju bara till att köra....   Lite märkligt är det med alla som blir bekymr...

Av Lena Liljegren - 19 februari 2019 16:15


  Lunchen, dag 10 i min detox, behöver aldrig vara hungrig o det är så skönt. Ska nog köra en vecka till eller som jag sagt innan så länge som jag mår bra. Igår var jag till och med o fikade med mina vänner innan jag åkte till Kristianstad. Tog en st...

Av Lena Liljegren - 17 februari 2019 07:00


  Tidig söndags morgon, och går in på min nionde dag på min detox, mår riktigt bra. Hade fruktadvärd huvudvärk och värk i kroppen de första dagarna men nu är det helt borta. Men då kände jag att jag INTE skulle fortsätta mer än tre dagar, men vaknar ...

Ovido - Quiz & Flashcards