lenaliljegren

Alla inlägg den 17 november 2017

Av Lena Liljegren - 17 november 2017 22:48

Tittade på en film på flyget som satt sig huvudet på mig, och kan inte sluta fundera på den. Vet faktiskt inte vad den heter, det var den enda filmen som var stod under utländska filmer. Man den handlade om otrolig vänskap mellan en tjej och en kille, men en vänskap som killen hade väldigt svårt att klara av, vid ett tillfälle när han försöker kyssa henne och hon förklarar att han betyder allt för henne men riktig vänskap är verklig kärlek, blandar man in annat blir det bara problem. Han blev riktigt irriterad o sa att killar hade inget intresse av att bara vara vänner.....hon blir ledsen och slänger ut honom, ja tillslut inser han att han absolut inte vill vara utan det unika dom har tillsammans även om det inte innebär kyssar och sex. När jag åker hem ska jag ta reda på namnet på filmen. Men jag kände så väl igen mig,  i mitt såkallade "vänskaps förhållande", har förklarat det för vederbörande att man kan inte rå för om man inte känner den åtrån så man vill kyssas och ha sex..... Men vi blir ovänner om det gång på gång, han är min bästa vän och jag vill inte mista honom men vill "bara" ha honom som vän men det funkar dåligt. Har sagt att jag förstår om han inte vill träffa mIG alls och att det kanske är bäst att bryta även vår vänskap vilket faktiskt är väldigt synd, men det vill han inte. Så svår situation men är det så att killar inte har något som helst intresse av att va vän med en tjej utan då vill dom ha mer än bara vänskap 🤔


Okej nu ska jag byta lite kläder och fixa till mig lite, W o A sitter o spelar kort och snart kommer T och vi ska då sticka  till CN-tower och äta, spännande 👍

Av Lena Liljegren - 17 november 2017 12:46

Kan inte sova, vaknade som vanligt vid 04.00 o kan inte somna om, så bara att stiga upp. Började med några, nej faktiskt bara bara en solhälsning. Skönt att sträcka ut kroppen lite, har ju fortfarande ont i ischias nerven och det smärtar ner i hela sidan, men det har blivit bättre tycker jag, inte sämre iallafall. Tog mIG sen en kopp av Sannas soldryck, en bra början på dagen tycker jag, får se när Willian vaknar.... 


Matchen igår var en ganska tråkig tillställning, inga mål i fulltid utan när det var 2 sekunder kvar av övertiden så gjorde Nylander mål 👍 Härligt med seger och en svensk målskytt. Det är ju inte billigt att gå och kolla hockey, vi betalade 700 kr och det var de billigaste biljetterna och vi satt högst upp på 6 våningen, fast vi såg bra så jag tyckte att vi trots allt hade bra platser, men hur har alla dessa människor råd, är ju "vanliga" människor, fast det är säkert betydligt  billigare om man har säsongskort, men ändå 🤔


Ska nog gå ut och se om jag kan köpa lite frukost, blir ju dyrt om vi ska handla frukost på Starbucks varje morgon, vi har ju faktiskt kök så lite yoghurt och flingor kunde vi ju ha i kylskåpet och kaffe kanske..... eller nej det kan vi kanske unna oss på Starbucks, älska kaffet där ☕️


Tror nog att det blir CN Tower idag och kanske käka där sen ville nog Wille sova en natt hos Timothy och Anthony och kanske kolla utelivet där han bor, då går mamman och lägger sig. Sen är det ju match lördag och söndag, ska nog kolla fast han inte ska spela. Sen försöker vi fixa lite mat hos Timothy på söndag i hans nya lya, han har ju ätit ute nu i flera månader så han var nog lite sugen på hemlagat dessutom har vi ju en kock med oss. 

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards